Góry 2013: Do Kamieńca Ząbkowickiego / Wrocław / Z dworca do domu (dzień 4/4)

Czwartek, 30 maja 2013 | dodano: 30.05.2013

To już koniec pobytu w górach (relacja z poprzednich dni pojawi się po 4 czerwca).

O 7 rano wyjazd z kwatery i rowerami na dworzec kolejowy do Kamieńca Ząbkowickiego.

We Wrocławiu godzina czasu na przesiadkę, więc postanowiliśmy zrobić rundkę po centrum miasta.

Wrocławski dworzec robi bardzo pozytywne wrażenie

Warunki mgliste, więc widoki kiepskie. Do tego zrobiło się okropnie zimno.

Rundka ma kilka kilometrów, ale jest pełna mostów

Na wrocławskim rynku. Po chwili zaczęło delikatnie padać, więc zmysliśmy się na dworzec na pociąg.

Dalej przesiadka w Lesznie, Poznaniu i Gnieźnie nad którym przeszło oberwanie chmury i zalało nawet dworzec w środku nie mówiąc o ulicach.

Do domu dotarłem przed 17 i nawet nie zmokłem, gdyż udało mi się wstrzelić w chwilową przerwę między dwiema chmurami burzowymi.

| 11:31 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj jerzyp1956 - moja relacja dopiero gotowa

maratonka - jak jeździliśmy po Wrocławiu to myśleliśmy że przydałby się jakiś przewodnik rowerowy bo tak to kręciliśmy się bez ładu i składu :P Różowych opon nie było nigdzie widać ;)
maratonka
| 14:32 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj O proszę! Szybka wizyta w moim rodzinnym mieście :) Kłódki z Mostu Tumskiego niebawem znikną, część już poodcinali. Za duże obciążenie :P

Następnym razem planujcie połączenia z dłuższą przesiadką, oprowadzę Was!
anamaj
| 10:09 piątek, 31 maja 2013 | linkuj W czwartek w Kłodzku też mocno padało od 12. Czekam na relacje z pozostałych dni.
| 19:09 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj Bleh wszędzie mokro, nie ma co teraz wjezdzać do lasu. naprawdę.
| 17:36 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj No wreszcie wróciliście teraz czekam za fotkami z gór.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szyok