Marzec, 2014

Poniedziałek, 31 marca 2014 | dodano: 01.04.2014

Do pracy... przez Mogilno, Kopczyn, Niechanowo

Niedziela, 30 marca 2014 | dodano: 31.03.2014

Razem z Anetką wybraliśmy się dziś na wspólną wycieczkę... najpierw planowana była Gąsawka, ale później stwierdziłem że ze względu na to że wiatr jest słaby i w lesie nie zakwitły zawilce pojedziemy odwiedzić Mogilno i tamtejsze okolice. Słońce dzisiaj nieźle przygrzewało.

Dojazd przez Miaty, Popielewo, Wylatowo i jeszcze przed Mogilnem zajechaliśmy na nieczynny most kolejowy nad jeziorem.

W Mogilnie odwiedziliśmy park w centrum miasta, gdzie przy dzisiejszym słonecznym, wolnym dniu czas wolny spędzała duża ilość mieszkańców.

Zrobiliśmy sobie tam dłuższą posiadówkę z konsumpcją smakołyków z sakwy i przy okazji przyglądaliśmy się młodym, kilkuletnim rowerzystom, którzy mieli dosyć ciekawe, a zarazem zagadkowe i śmieszne zachowanie :P

Przez Wyrobki pojechaliśmy w kierunku Wieńca.

W Wieńcu po pokonaniu podjazdu, czekała nas kolejna posiadówka w bardzo widokowym miejscu... oczywiście oddaliśmy się konsumpcji smakołyków z sakwy :P Jak się jedzie z Anetką to sakwa zawsze pełna ;)

Dalej trasa biegła przez Kopczyńskie Pagórki...

i Mordor. Przed wjazdem do Mordoru opowiadałem Anetce różne miejscowe legendy, w tym jedną o straszliwej bestii pilnującej wjazdu do Mordoru. Z daleka pokazałem, gdzie ta bestia ma być i chwilę po tym przeleciało tam coś tak dużego że nawet mnie przeraziło trochę - po podjechaniu bliżej okazało się że to nie żaden wielki pies tylko mały byczek biegał luzem po podwórku :P

Przed Kierzkowem spotkaliśmy rowerzystę spod Poznania, który rowerem zwiedzał moją okolicę. Chwilę pogadaliśmy i na jednym ze skrzyżowań rozjechaliśmy się. Dalej już standardowa trasa z Trzemeszna do Niechanowa i przy zachodzącym słońcu dalej do Gniezna.

Miała dziś być pierwsza tegoroczna setka, ale niestety zabrakło czasu na zrobienie dodatkowych 4 km :/ Anetce jednak się udało :)

Do pracy / Z pracy

Sobota, 29 marca 2014 | dodano: 29.03.2014

Gołąbki / Popielewo

Piątek, 28 marca 2014 | dodano: 28.03.2014

Od rana czekała mnie wymiana linki przy przedniej przerzutce, gdyż zauważyłem że kilka żyłek linki uległo przewraniu.
Po południu wyszło słońce, więc przejechałem się na Gołąbki, gdzie oddałem się chwilowemu lenistwu na plaży w promieniach słońca.

Żurawie podczas pajacyków ;)

Pies, który lubi podziwiać widoki z okna bloku.

Późnym popołudniem wybrałem się ponownie na rower i pojechałem na rundkę dookoła miasta przez Trzemżal, Mijanowo i Popielewo.

Przejeżdżając koło punktu wysokościowego między Popielewem a MIjanowem, postanowiłem zostawić rower na dole i "wdrapać" się na górę. Widoki ze szczytu są całkiem fajne...

Nad Jeziorem Popielewskim w Popielewie postanowiłem podelektować się na pomoście widokami w akompaniamencie wrzasku setki mew.

Powrót do domu w towarzystwie dwóch motolotniarzy.
Motolotniarz na tle słońca

Dookoła miasta - idzie wiosna :)

Czwartek, 27 marca 2014 | dodano: 27.03.2014

Rundka dookoła miasta przez Wydartowo - mimo wiosennej aury nie miałem dzisiaj siły na pedałowanie :/

Kufa gnojowóz na Wale Wydartowskim

Aż miło patrzeć jak zaczyna się robić zielono i z drzew zaczynają wychodzić listki

Przyleciały nawet już bociany :)

Dookoła miasta / Krzyżówka

Środa, 26 marca 2014 | dodano: 26.03.2014

W południe rundka dookoła miasta przez Kruchowo i Rudki.

Późnym popołudniu ponownie na rower na krótką przejażdżkę z Anetką po lasach w okolicach Krzyżówki.

Miasto

Niedziela, 23 marca 2014 | dodano: 23.03.2014

Dookoła miasta

Piątek, 21 marca 2014 | dodano: 21.03.2014

Wiosna dała o sobie znać na całego - prawie 20*C i okropny wiatr, który ze względu na to ciepło nawet nie denerwował dzisiaj.