Luty, 2008
Dystans całkowity: | 530.27 km (w terenie 124.00 km; 23.38%) |
Czas w ruchu: | 27:21 |
Średnia prędkość: | 19.39 km/h |
Liczba aktywności: | 24 |
Średnio na aktywność: | 22.09 km i 1h 08m |
Więcej statystyk |
Wybrałem się do Złotkowa koło Kleczewa
-
DST
70.26km
-
Teren
2.00km
-
Czas
02:59
-
VAVG
23.55km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Wybrałem się do Złotkowa koło Kleczewa do kopalni odkrywkowej węgla brunatnego.
Z tej górki w głąb kopalni zjadę kiedyś w niedzielę jak nie będą pracować w kopalnii.
Żuraw "polny" ;)
Żurawie w locie.
Dąb Napoleona
Tak jak myślałem - podstawka od pulsometru jest idealna do Garmina Foretrexa 101. Przy okazji sprawdziłem dzisiaj trochę jego możliwości - wyznaczyłem trasę na Google Maps i wgrałem jako ślad do GPSa - jechało się jak po nitce :)
Maszyna na sezon 2008 (wiosna/lato/wczesna
-
DST
5.65km
-
Czas
00:25
-
VAVG
13.56km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Maszyna na sezon 2008 (wiosna/lato/wczesna jesień) nareszcie złożona.
Przy regulacji przerzutki przedniej myślałem że wyjdę z siebie - za cholerę nie mogłem jej wyregulować, czytałem różne instrukcji i nic. Po 3-4 godzinach męczarni jakoś udało mi się ją wyregulować, ale z efektu nie jestem zbytnio zadowolony.
Myślałem także że odczuję tą zmianę w sztywności po przesiadce z kwadratu na Octalink - niestety żadnej zmiany nie doświadczyłem. Tak jak było dobrze na kwadracie tak i jest na Octalinku.
Przerzutka tylna LX'a narazie mnie niczym nie zaskoczyła (a zawsze zakładając nowe przeżywałem szok cudownej pracy napędu) - nawet nie odczułem żadnej różnicy w szybkości zmiany biegów po przesiadce z zajechanego Alivio. Jutro zmierze jaki ma czas reakcji i ile trwa zmiana biegów i porównam z Alivio.
Opona przednia Author Wing jakoś tak dziwnie trzyma się asfaltu - boję się na niej szybciej w zakręty wchodzić. Może musi się trochę dotrzeć.
Jeszcze tylko musze naklejki ponaklejać - na Allegro znalazłem świetne naklejki odblaskowe w bardzo niskiej cenie.
Powrót z pracy. A później
-
DST
20.63km
-
Teren
2.00km
-
Czas
00:49
-
VAVG
25.26km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Powrót z pracy. A później wziąłem się za wymianę części. Przesiedziałem kilka godzin i udało mi się wymienić koło tył, oponę, dętkę, przerzutkę przód i tył, suport i korbę, kasetę i łańcuch. Została mi jeszcze wymiana pancerzy i regulacja. Tak w ogóle to zabłysłem dzisiaj swoją inteligencją ;) Przez kilka godzin męczyłem się z wykręceniem suportu - najpierw jednym kluczem który był trochę zdezelowany - nic nie szło, pojechałem więc do dziadka po jakiś lepszy klucz - tym lepszym kluczem też nic... w ostateczności postanowiłem zobaczyć czy coś drgnie jak w przeciwną stronę będę odkręcał. No i ruszyło bez problemu nawet tym zdezelowanym kluczem (zapomniałem że w suporcie jest odwrotny gwint).
Ciekawa architektura. Dom jednorodzinny obok którego przejeżdżam w drodz do/z pracy.
Pierwszy w tym roku wyjazd rowerem
-
DST
19.45km
-
Teren
2.00km
-
Czas
00:56
-
VAVG
20.84km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Pierwszy w tym roku wyjazd rowerem do pracy.
Napędu nie chciało mi się dzisiaj
-
DST
10.26km
-
Teren
5.00km
-
Czas
00:36
-
VAVG
17.10km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Napędu nie chciało mi się dzisiaj wymieniać, więc wymieniłem chociaż szczęki hamulcowe i pancerze od hamulców.
Na przednie koło powędrował Shimano XT BR-M770 z klockami Accent 3-Function
A na tył założyłem Shimano Alivio BR-M431 z standardowo stosowanym klockami za 4 zł od pana Władzia :)
12 stopni ciepła ale przez
-
DST
24.70km
-
Teren
18.00km
-
Czas
01:24
-
VAVG
17.64km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
12 stopni ciepła ale przez dosyć silny wiatr niezbyt było czuć tą temperaturę, ale żaby i pszczoły już się pobudziły. Przejechałem się na punkt widokowy do Duszna, wysłuchując jak napęd się męczy ostatkami sił - miałem dzisiaj nowy zakładać ale w taką pogodę nie bardzo mi się chciało.
I pod górę.
Punkt widokowy
Wielbłądzie garby w parku
Nareszcie znalazłem GPSa odpowiedniego na rower.
-
DST
4.51km
-
Teren
2.00km
-
Czas
00:15
-
VAVG
18.04km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Nareszcie nadszedł czas na
-
DST
13.74km
-
Teren
3.00km
-
Czas
00:47
-
VAVG
17.54km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
Nareszcie nadszedł czas na założenie nowego amortyzatora - Suntour XCR Evo2 100 mm. Bomberowi Z3 Light dziękuję za współpracę, wypucuję go i wystawię na sprzedaż.
Co do nowego amora to po założeniu doszedłem do wniosku że mógłby mieć trochę niższy skok (80 mm) przez co też byłby niższy. Pracę w porównaniu do Bombera ma trochę dziwną - strasznie komfortową - nieźle buja :) No ale zobaczymy jak to będzie z nim po dłuższym czasie - narazie w sumie jestem zadowolony z wymiany.
-
DST
5.65km
-
Teren
2.00km
-
Czas
00:19
-
VAVG
17.84km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze
-
DST
6.65km
-
Czas
00:23
-
VAVG
17.35km/h
-
Aktywność Jazda na rowerze