Dookoła miasta

Poniedziałek, 18 marca 2013 | dodano: 18.03.2013

Straszyli że zimno i wietrznie, ale jeździło się całkiem przyjemnie. W terenie świetne warunki, sucho bo zmroziło i zmarznięte koleiny sprawdzają zmysł równowagi.

Koło Kierzkowa puściłem się zmarzniętym polem i dojechałem w nieznane, całkiem urocze miejsce, gdzie siedział sobie jelonek i czapla.

matisliswider
| 22:59 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj @marcingt - jak się przyzwyczaimy to akurat się zmieni :p

Fajna miejscówka Sebek!
Wiatr rzeczywiście dzisiaj dawał w kość :/

Anetka | 18:48 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Brrrrrrr. Widzisz, mnie wiatr prawie przewrócił, a Ty się puściłeś i było uroczo :D Następnym razem zrobię podobnie M a L e ń K i :P

Na tym zdjęciu jest jelonek i czapla, czy mam sobie dorysować w głowie?:)
| 18:06 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Żeby w krótkich spodenkach pojeździć, trzeba by wyjechać do Rumunii/Bułgarii/Serbii. Z tego co wyczytałem to mają mieć tam w najbliższych dniach upały.

Mnie już normalnie depresja bierze od tego śniegu i zima. Jak by nie patrzeć od początku grudnia poza paroma okresami cieplejszymi cały czas jest tak samo. Ciężko się przyzwyczaić do takiego stanu rzeczy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akrze