"Wiosna" na Wale Wydartowskim

Środa, 20 marca 2013 | dodano: 20.03.2013

Pierwszy dzień wiosny, ale warunki takie, że za swojego żywota nie pamiętam aby o tym czasie było tyle śniegu.
Nie miałem na początku pomysłu gdzie by tu pojechać, ale jak wyjechałem poza miasto i zobaczyłem jak jest dużo śniegu to stwierdziłem że jadę na Wał Wydartowski.

Niektóre drogi polne całkowicie nie przejezdne. Ogólnie dzisiaj było sporo spacerowania z rowerem.

Prawie jak na sawannie :P W kupie cieplej i raźniej w takich trudnych warunkach.

Śmigło się kręci, sarny hasają...

Spotkanie z małym ptaszkiem zamieszkującym obszary podbiegunowe - śniegułą. Jest najdalej na północy gniazdującym ptakiem lądowym – występuje aż do północy Grenlandii. W Polsce pojawia się nielicznie podczas przelotów zimowych i jest objęty ścisłą ochroną gatunkową

Żurawiom pewno zimno w nóżki - skarpety by założyły bo się przeziębią :P

Na Wale Wydartowskim spacerek przez pola pełne śniegu

Spacer z rowerem niezbyt przeszkadza bo widoki są całkiem fajne

Po 1 km spaceru w końcu jakaś odśnieżona droga polna

Jezioro Folusz w zimowej scenerii. W sumie to już wiosenna sceneria bo kilka minut temu od zrobienia zdjęcia zaczęła się astronomiczna wiosna (o godz. 12:02)

Potok

Żeby nie było, że jest tak źle - jakiś tam wiosenny akcent się na koniec znalazł :P

maratonka
| 20:45 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Zimowe safari!

A te bazie to chyba zeszłoroczne.
AgniechaEG
| 16:55 środa, 20 marca 2013 | linkuj swietne foty :)
A. | 16:46 środa, 20 marca 2013 | linkuj Żurawie, ach żurawie...
"Nie zawrócisz już dzikich żurawi... " - tym wszytkim chłopakom, których dziewczyny nie kochają - a nie kochają :(
p1t3r
| 16:02 środa, 20 marca 2013 | linkuj super focisze
andale
| 15:35 środa, 20 marca 2013 | linkuj Tyle pochwał dostałeś, ale i ode mnie jedna - piękne zdjęcia :)
PS Te awatary psują szyk komentarzy. A może tylko mi się tak wydaje? :)
Gość24 | 14:08 środa, 20 marca 2013 | linkuj Świetne zdjęcia! :-)
TomliDzons
| 13:55 środa, 20 marca 2013 | linkuj Łał, super zdjęcie w koleinie po rowerze:-) Pozdrawiam!
| 13:32 środa, 20 marca 2013 | linkuj Piękną Zimę Wiosną mamy.
| 13:24 środa, 20 marca 2013 | linkuj jelon85 - albo będzie cały rok zima ;) Błoto i chlapa są tylko na mocno uczęszczanych drogach. Na bocznych ubity śnieg i lodowisko takie, że jak dzisiaj stanąłem na nogach na podjeździe na Wał to nie potrafiłem ustać na nogach bo zjeżdżały :P
| 13:14 środa, 20 marca 2013 | linkuj Patrząc na to wszystko, co się dzieje dookoła, wiosna chyba nas ominie i przyjdzie od razu lato:) Na białych polach widać tylko zdesperowane gęsi, żurawie, czaple i sarny, które szukają czegoś do zjedzenia... ja dzisiaj jakoś nie mogłem się przełamać na rower, wielkie błoto mnie zniechęciło:/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yluzl