Z pracy (REKORD) / Miasto... w pogoni za zachodem słońca

Niedziela, 3 marca 2013 | dodano: 03.03.2013

Rano powrót z pracy z wiatrem w plecy. Jak się później okazało ustanowiłem swój osobisty rekord.
Na trasie Gniezno praca - Trzemeszno dom udało mi się przejechać odcinek 17,10 km w czasie 31:24 co dało średnią 32,68 km/h. O dziwo tyle razy latem próbowałem pobić ten rekord mając wiatr w plecy, w dużo lżejszej i szybszej konfiguracji roweru i się nie udało. A tu rower w najcięższej wersji z dodatkowymi 0,5 kg błota na ramie, opony terenowe, brak SPD i obcisłych ciuchów i w sumie z sporym zapasem mocy udało się, mimo że kompletnie nie wiedziałem że jadę po rekord. Dopiero jak w domu sprawdziłem w statystykach to miłe zaskoczenie, że udało się przejechać szybciej o 1 sekundę od ostatniego rekordowego przejazdu :)

Późnym popołudniem ponownie na rower.

Najpierw na jedno ze wzgórz na Brzozówcu, gdzie widoki na panoramę Trzemeszna dzięki słońcu były dzisiaj bardzo ładne.

Później wpadłem na Kanary zobaczyć nowopowstałe pasmo wulkaniczne ;)

Następnie na pagórek nad Jeziorem Popielewskim

Później ruszyłem w pogoń za meteorytem czelabińskim ;)

I zajechałem na kolejny pagórek z panoramą na Trzemeszno, gdzie szykowałem się na polowanie na zachód słońca. Stwierdziłem jednak, że słońce będzie zachodzić w nieodpowiednim miejscu, więc ruszyłem w inne miejsce.

Tam okazało się, że też nieodpowiedni widok jest, więc ruszyłem dalej...

Ostatecznie słońce było szybsze i nie zdążyłem dojechać do miejsca, które sobie upatrzyłem.

maratonka
| 08:03 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Ja "dopracowy" rekord miałam latem! Przez miasto 15 km średnia 30 km/h, ale to było! Wszystkie czerwone światła zaliczyłam :D
| 21:16 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Nie XTR''y napędzają rowery! :-)
Anetka | 20:18 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Śliczne fotki dziś Kochanie zrobiłeś :*
kubolsky
| 20:10 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj mega foty zią! :)
| 19:23 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ale super fotki.Jak byliśmy w Trzemesznie to godz mogła być 17 z minutami,następnym razem gdy będziemy w Trzemesznie zadzwonię
| 19:19 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj marcingt - po zdjęciu u Pana Jurka widzę, że mogliście 30 metrów odemnie przejechać w momencie jak fotografowałem górę piachu.
| 18:34 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ale zasuwałeś z tej pracy :) Dziwne, że się dzisiaj nie spotkaliśmy w Trzemesznie bo ekipa z Gniezna przejeżdżała też o zachodzie słońca :)
| 18:19 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj matisliswider - a patrz - nie pomyślałem o tym ;)
matisliswider | 18:17 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Gratuluje nowego rekordu ! :)
Ciuchy pewnie zadziałały jak latawiec :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy