Dębno... z Mateuszem

Poniedziałek, 4 marca 2013 | dodano: 04.03.2013

Z Mateuszem rundka przez Dębno na Wale Wydartowskim.

Widok na Jezioro Palędzkie ze wzniesienia

Podjazd do Dębna z ładną panoramą za plecami

Widok z Dębna na wieżę widokową w Dusznie

Mateusz rządzi po Mordorze :P

Don Juan z rogami :P

| 10:21 środa, 6 marca 2013 | linkuj grigor86 - zmiksowałem trochę nazwę, ale Ty też. To jest jezioro Palędzkie.

Karolina - na okolicę w sumie nie ma co narzekać, bo nawet jest ciekawie.

jelon85 - widok z tego miejsca też nie jest zły, widać więcej pagórków z tamtąd

jerzyp1956 - nic mi nie wiadomo o tym że Marcin tam zjeżdżał :P

marcingt - słońce mi zaszkodziło i wymyśliłem nową nazwę
kamilld
| 17:27 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj czyli mam już najbliższy cel: Duszno :)
| 22:25 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Powiem szczerze, że też zaskoczyłem się tą nazwą Jezioro Padniewskie (bo na mapie mam Palędzkie) i myślałem, że po prostu ma dwie nazwy :P
| 22:07 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Ta pierwsza fotka to jest ta górka co Marcin tam zjechał ?
| 22:00 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Widok z Dębna na wieżę w Dusznie przypomina mi, jak dwa lata temu wybrałem się z Hylusiem do punktu widokowego i nieco zabłądziliśmy. Tylko takim widokiem wtedy pozostało się nam nacieszyć :D
Karolina | 20:22 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Pogoda dziś dopisała....:) piękne błękitne, niebo... rogacz z ostatniego foto jest boski :D białodupiec jeden :D widoczki śliczne - zresztą jak zawsze. Jak patrzę fotorelację mam wrażenie że to nie nasze okolice.
Czekam na dalsze relacje:) pozdrorower.
| 19:56 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Krde , a ja myślałem że to J.Polędzie :-S Super widoki Sebek - u mnie tego nie ma :-(
| 19:01 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Don Juan coś się boi do pań podejść :D Uwielbiam widok na Jezioro Padniewskie z tego wzgórza.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie