Bieślin, Krzyżówka... z Mateuszem / Do pracy w blasku meteorytu

Sobota, 2 marca 2013 | dodano: 02.03.2013

Z Mateuszem rundka w okolicach miasta (Bieślin, Krzyżówka)

Na polnych drogach breja błotno-śnieżna - babcia na kozie wymiękła (fot. Mateusz)

Wieczorem, w ciemnościach pierwszy raz w tym roku do pracy przez Wymysłowo i Wierzbiczany. Miałem małe obawy jak będą wyglądać odcinki gruntowe, ale udało się jakoś przejechać chociaż błota było sporo - momentami trzeba było rower poprowadzić bo ujechać nie dało rady. Wmordewind za bardzo nie przeszkadzał mimo że momentami mocno wiało w twarz, gwiazdy świeciły na niebie więc jechało się nawet przyjemnie.
Będąc między Wierzbiczanami a Gnieznem, coś rozświetliło bardzo mocno niebo i teren. Myślałem że to samochód, który gdzieś tam jechał, a okazało się że to był piękny meteoryt, który wchodził w atmosferę i był widziany w całej Polsce. Ojjj, żałuję że go nie widziałem, ale miałem go chyba akurat za plecami. Minuta wcześniej i bym go widział bo byłem akurat skierowany w odpowiednią stronę.
Link do informacji i filmów

| 07:04 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Kurcze - myślałem że mam zwidy i widzę jasność, a dzisiaj przeczytałem że w czasie jak jechałem do pracy nad Polską był widziany piękny meteoryt, który przez parę sekund rozświetlił mi drogę.
matisliswider | 18:16 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj No ładnie , jeszcze dołożyłeś dojazd do pracy :)
| 22:19 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Szybko zacząłeś w tym roku z rowerowymi dojazdami do pracy :)
Anetka | 20:23 sobota, 2 marca 2013 | linkuj No proszę proszę , Sebuś pojechał na służbę :D :P
| 17:53 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Ale powietrze za to cieplejsze wiać zaczęło ;-)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwosc