Grób żołnierza napoleońskiego. Film Francois.

Piątek, 1 marca 2013 | dodano: 01.03.2013

Mimo okropnego wiatru postanowiłem przejechać się do grobu żołnierza napoleońskiego w Lasach Królewskich.

Powoli czuć wiosnę w powietrzu. Byłoby idealnie, gdyby nie ten potworny wiatr. Dojazd pod wiatr, przez Grabowo.

W lesie na asfaltach w sumie sucho, ale poza asfaltami masakra - 7 km musiałem dziś przejechać w okropnej śnieżno-błotnej breji.

Do grobu jakoś udało się dojechać, ale było ciężko. Od mojej ostatniej wizyty widzę że pojawił się głaz pamiątkowy.

Jako ciekawostkę dodam, że miejsce było inspiracją do nakręcenia ciekawego filmu, w tworzeniu którego brało udział 2 kolegów rowerzystów z Gniezna: Krzysztof i Tomek. Zapraszam do obejrzenia - jak na amatorów to świetnie im to wyszło.

Jak powstawał film Francois?
#

Film Francois
#

Zapraszam również na stronę filmu - www.film-francois.pl

Powrót do domu z wiatrem przez Kozłowo.

A za tydzień zanosi się na wiosnę w pełni... prognozy przewidują temperatury 10-15*C. Hurrraaaa!!! :D

inoiza
| 20:11 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Imponuja mi twoje relacje.pzdr
| 21:08 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Cyba opowiadałeś mi tę historię, podczas naszej wycieczki do Inowrocławia....
| 18:02 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Fotki pokazują że wiosna już tuż,tuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gość | 16:08 piątek, 1 marca 2013 | linkuj a kto podnosi reke na Matuszke Rosje tego ziemia utuli
timo1990
| 15:18 piątek, 1 marca 2013 | linkuj W pierwszym momencie przeczytałem, że prognozy przewidują od 10 do -15*C ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstar