Bałkany - Herceg Novi, Cavtat (Czarnogóra/Chorwacja) - dzień 7/12

Piątek, 21 września 2012 | dodano: 02.10.2012

Bałkany - Herceg Novi, Cavtat (Czarnogóra/Chorwacja) - dzień 7/12

Dzisiejszy etap to dalsza jazda wzdłuż Zatoki Kotorskiej więc trasa jest płaska pełna super widoków.

Niestety - ten delfin jest sztuczny.

Dojeżdżamy promenadą nadmorską do miejscowości Herceg Novi, gdzie mamy dłuższy kilkugodzinny postój. Część idzie zwiedzać stare miasto, a ja zmykam w skały nad morze delektować się pięknym widokiem na morze i góry :P

Za Herceg Novi zaczyna się świetny widokowo podjazd.

Na końcu podjazdu przekraczamy granicę opuszczając Czarnogórę i wjeżdżamy do Chorwacji.

Chorwacja wita nas zjazdem, który kończy się konkretnym terenowym (ze względu na remont drogi) podjazdem.

Niestety dzików nie spotkaliśmy, ale za to na trasie można było objeść się słodkimi winogronami

15 km jazdy pod górkę i ponownie cudowne widoki na Adriatyk

Na koniec testujemy szlak rowerowy, który się kończy (albo i źle pojechaliśmy) i przez 2 kilometry musimy nieść rowery po pagórkowatym, kamienistym, szlaku pieszym.
Około 17 docieramy w końcu do Cavtat, gdzie nocujemy (tym razem trafił się w pokoju widok na przystań). Odstawiamy rowery i idziemy na plażę wykąpać się w Adriatyku.