Bałkany - Boka Kotorska (Czarnogóra) - dzień 6/12

Czwartek, 20 września 2012 | dodano: 30.09.2012

Noc w domkach minęła pod znakiem ulewy i burzy, która raz tak pierdyknęła że myślałem że się te domki rozpadną :P
Na szczęście rano przestało padać i zanosiło się że może nie zmokniemy dzisiaj zbytnio. Trochę szkoda że trafiła się dziś taka pogoda, gdyż dzisiejsza trasa ma być z niesamowitymi widokami i takie zachmurzenie może zepsuć całe widoki.

Robimy parę kilometrów w mżawce i po chwili naszym oczom ukazują się niesamowite widoki... trasa poprowadzona z fantazją

Po kilkuset metrach zjazdu w dół obok wodospadu i tunelu pełnego wody kapiącej na głowę, ukazuje się przecudny widok na Bokę Kotorską

Oprócz niesamowitych widoków, czeka nas także bardzo długi (prawie 20 km) zjazd z ponad 20 serpentynami po 180*. Zabawa rewelacyjna :)

Jeszcze parę serpentyn i wylądujemy w Kotorze

W Kotorze mamy kilkugodzinną przerwę na zwiedzanie zabytkowego Starego Miasta. Niesamowite są olbrzymie wycieczkowce cumujące w porcie.

Ruszamy dalej jadąc wzdłuż Zatoki Kotorskiej - widoki bajeczne.

Docieramy do miejscowości Perast, gdzie będziemy nocować. Widok z okna pokoju mam dziś niesamowity... mniej więcej coś takiego