Bałkany - Cetinje (Czarnogóra) - dzień 5/12

Środa, 19 września 2012 | dodano: 30.09.2012

Bałkany - Cetinje (Czarnogóra) - dzień 5/12

Dzisiejszy etap ma być etapem górskim, więc czeka nas sporo podjeżdżania. Ruszamy z Virpazar z poziomu prawie 0 m npm i rozpoczynamy wspinaczkę. Widoki z każdymi przejechanymi kilometrami coraz wspanialsze

W miasteczku Rijeka Crnojevica robimy krótką przerwę i wjeżdżamy na punkt widokowy

gdzie jest piękne zakole rzeki

Zjeżdżamy ponownie do miejscowości w której kilkadziesiąt minut wcześniej odpoczywaliśmy i zaczynamy bardzo długi podjazd w palącym słońcu

W końcu docieramy do Cetinje, gdzie mamy dłuższy czas na odpoczynek i zwiedzanie miasteczka.

Z wizytą u prezydenta :P

Po kilku godzinach w Cetinje ruszamy dalej... znowu pod górę z widokiem na Cetinje (za plecami)

Wjeżdżamy na przełęcz położoną na ponad 1000 m npm

Na szczycie przełęczy - teraz już tylko szalony zjazd w dół :)

Nocleg w Njegusi w uroczych domkach położonych na małej równienie otoczonej z wszystkich stron wysokimi górami.