Bałkany - Jezioro Szkoderskie (Czarnogóra) - dzień 4/12

Wtorek, 18 września 2012 | dodano: 30.09.2012

Bałkany - Jezioro Szkoderskie (Czarnogóra) - dzień 4/12

Etap dzisiejszy rozpoczynamy 20 km odcinkiem Z ulcinj, którym wczoraj wracaliśmy, z tym że teraz jedziemy w przeciwną stronę.

Żeby nie było za nudno drogę urozmaicały nam osiołki, które chodziły sobie swobodnie po drodze.

W Brajse rozpoczyna się 8 km podjazd na przełęcz, który może nie ma jakiegoś ciężkiego nachylenia, ale za to grzejące słońce robi z jazdy smażenie się na patelni

Po zdobyciu przełęczy naszym oczom ukazuje się niesamowity widok na Jezioro Szkoderskie, w którym podobno naturalnie żyją hipopotamy (niestety nie dane nam było ich zobaczyć)

Dalsza trasa biegnie po pagórkowatym terenie wzdłuż jeziora, które na dłuższy czas tracimy z oczu.

Na szczęście potem droga znowu biegnie z widokiem na jezioro i tutaj widoki są jeszcze lepsze

Zjeżdżamy cały czas coraz niżej i niżej

aż do poziomu jeziora

Ostatecznie docieramy do miasteczka Virpazar, gdzie mamy nocleg.