Hiszpania ( Costa Blanca ) - dzień 7/11

• Sprzęt niemoj
Czwartek, 8 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Hiszapnia - Costa Blanca 2012 - dzień 7/11

Od rana pojechaliśmy do Albir zwrócić rowery szosowe i przesiąść się na rowery górskie. Tym razem dosiadłem takiej maszyny - sprzęt znowu porządny, ale geometria tak dziwna że niezbyt wygodnie mi się na tym jeździło.

Jako że trochę czasu zeszło na tej wymianie rowerów pokręciliśmy się lajtowo po okolicy.

Pojechaliśmy najpierw na latarnię morską w Albir - trasa wiedzie po zboczu góry z pięknymi widokami na wybrzeże

(fot. Maciej)

Następnie wróciliśmy do miejscowości Albir i oddaliśmy się 1,5 godzinnemu plażowaniu

Wracamy do Benidormu

I udajemy się podobną trasą jak w Albir po zboczu góry do klifu i jakiś ruin budynku (fot. Maciej)

Wracamy do apartamentu i zmykamy na plażę poopalać się.

Jedząc posiłek na tarasie naszego apartamentu udało mi się wypatrzeć Anię Szafraniec, która zjeżdżała "z hotelu" na trening wraz z koleżanką. Tak w ogóle to część teamu CCC stacjonowała jakieś dwa hotele od nas - niestety osobiście Ani nie udało mi się poznać. Oprócz tego w dniu wylotu okazało się że była tutaj też trenować kolarstwo, aktorka - Joanna Jabłczyńska wraz z całym zespołem HP-Sferis

Wieczorny widok z ostatniego piętra naszego apartamentowca.

Trasa na mapie (przewyższenia 510 m):

_

Kategoria Hiszpania 2012, Zagranica

nataliza
| 17:13 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Przecudowne widoki :)
| 15:40 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj keramp - zapewne wrzucę na stronę też, ale to będzie w takiej formie jak tutaj. Bardziej nie chce mi się rozpisywać, gdyż za dużo to wszystko czasu zajmuje :P
keramp
| 15:23 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Sebek dasz pełny-kompletny opis eposu na swej stronie?
| 07:20 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj grigor86 - "bidon" przyleciał aż z Polski i swoje przeżył - trochę zdeformował się od gorącej wody :P Ale jaki ma piękny morski kolor - jak jedzie się wzdłuż wybrzeża to go nie widać ;)
| 21:15 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Mnie i tak najbardziej podoba się bidon ;-) reszta taka sobie :-)))
kaeres123
| 22:36 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Piękne widoczki tam mają :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa okimz