Duszno - spalona wieża widokowa... z Mateuszem i Robertem / Ostrowie, zamek, Skorzęcin... w czterech.

Piątek, 16 września 2011 | dodano: 16.09.2011

W nocy na służbie o 1:17 dostałem zgłoszenie o pożarze mojej ulubionej miejscówki - wieży widokowej w Dusznie... spłonęła niestety doszczętnie.
Zaraz po pracy z rana pojechałem więc w towarzystwie Mateusza i Roberta zobaczyć ten smutny widok.
Po prostu brak słów... jakich to idiotów mamy w społeczeństwie. Debilowi który to zrobił życzę wszystkiego najgorszego w dalszym życiu i mam nadzieję że ręka sprawiedliwości go dopadnie.

Parę informacji z mediów o tym zdarzeniu:
- Informacjelokalne.pl
- informacja video TvGniezno

Po południu ponownie na rower w towarzystwie Mateusza, Karola i Roberta.

Najpierw pod budowany wiatrak... jak zwykle jak mam wolne to "majstry" też mają wolne i nie robią nic ciekawego.

Później pod zamek w lesie w okolicach Wylatkowa - sesji zdjęciowej nie było bo "strażnik Teksasu", akurat spacerował po okolicach posesji. Następnie do Skorzęcina i powrót do domu.

robix75
| 07:06 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj :(((((((((((( normalnie brak słów na to co się stało
rammzes
| 17:57 niedziela, 18 września 2011 | linkuj A z tego punktu tyle super zdjęć cyknąłeś...
Aga
| 20:49 sobota, 17 września 2011 | linkuj widocznie komuś bardzo przeszkadzała, na pewno sam jej nie budował, nie korzystał z niej to po cholerę ma służyć komuś innemu i cieszyć kogoś skoro jemu akurat jest nieprzydatna i można zrobić sobie ognisko? grrrrrrrr

przyłączam się do "życzeń" dla tego gnojka który to zrobił!!!!!!!!!! wszystko wszystkim przeszkadza, tylko nie patrzą na siebie :/
micor
| 09:38 sobota, 17 września 2011 | linkuj Osobiście sprawcę bym powiesił za jaja. Co za degenerat :/ Oby go znaleźli i ukarali. Aż trudno mi w to uwierzyć :/
| 20:44 piątek, 16 września 2011 | linkuj Ale żeś trafił służbę:/ komu to k.... przeszkadzało. A jeszcze wczoraj wspominałem ostatni pobyt tam...brak słów na DEBILIZM
anetkas
| 19:40 piątek, 16 września 2011 | linkuj Tak, dziś opowiadałam o tym w pracy i pół urzędu ubolewało z Tobą. Bardzo mi się podoba zwrot "w dalszym życiu" - życie jest bliższe, dalsze i środkowe?:) Ja Cię Sebcio pocieszę tak samo jak Ty mnie - za tydzień będziemy już nad morzem:* a niedługo pewno wybudują nową wieżę, zobaczysz jeszcze pójdziemy na ten spacerek który mi obiecałeś :)
keramp
| 19:25 piątek, 16 września 2011 | linkuj A w radiu Merkury ile o tym było fiu fiu no szkoda wielka i wsiego smutnego dla sprawców począwszy od lewatywy kilka razy na dzień po jakieś inne dolegliwości i .... Jak to kiedyś gadali przez d... do rozumu.

Zdrówka
| 19:02 piątek, 16 września 2011 | linkuj no k...a mać... miałem zdobyć a tu gnoje spalili..
rowerowaann
| 18:40 piątek, 16 września 2011 | linkuj o kurczę. co za idioci!
matisliswider
| 18:20 piątek, 16 września 2011 | linkuj trafny opis... Debilizm nic wiecej !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jasie