Ostrowite

Środa, 14 września 2011 | dodano: 14.09.2011

Do Ostrowitego... materiał do podnoszenia już przyjechał. Coś czuję że cała operacja stawiania elektrowni wiatrowej jak zwykle mnie ominie bo punkt kulminacyjny będzie jutro :/

| 18:56 piątek, 16 września 2011 | linkuj Zorientowany - dzięki wielkie za ciekawe informacje :)
Zorientowany
| 16:58 piątek, 16 września 2011 | linkuj Przepraszam,jak dobrze pójdzie,będą w sobotę rano.
| 15:59 piątek, 16 września 2011 | linkuj Przedwczoraj dwie rury,wczoraj dwie i trzecią na ziemię.Aby dźwig mógł pracować,musi być wiatr nie większy,niż 10m/s.Wczoraj w porywach było 19m/s,dopiero po 17:00 spadło do 9m/s.Dzisiaj przyjechała "kapa",będą przykręcać łopaty śmigła.Piąta rura musi leżeć na ziemi,można ją zamontować dopiero przed montażem generatora.Gdyby zamontowano piątą rurę bez generatora,wiatr mógł by pozrywać śruby (wibracje). Generator już jedzie,na 90% będzie w niedzielę.Jeżeli nie będzie wiatru,montaż piątej rury,generatora i łopat w niedzielę.Krótko mówiąc,najciekawsze przed Wami :)
mogilniak
| 21:11 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Niestety nie byłem. Widziałem z pociągu, że stawiają ku mojemu zdziwieniu. Przy dzisiejszym wietrze, to musiało być ciężkie zadanie.
matisliswider
| 17:57 czwartek, 15 września 2011 | linkuj Dzisiaj byłem i stawiają , znowu Cie ominęło :D już niedługo relacja...
| 17:07 czwartek, 15 września 2011 | linkuj @kkkrajek18 mam nadzieje ze niczego nie zepsują.
kkkrajek18-remov
| 15:16 czwartek, 15 września 2011 | linkuj bobiko- z tego co słyszałem, to w Nowym Mieście nad Wartą ma powstać spora elektrownia :)
| 14:03 czwartek, 15 września 2011 | linkuj @sebek ja zastanawiam się, czy w moim regionie jeszcze poustawiają... ale póki co, ty z mogilniakiem macie dość pagórkowate tereny, więc.. bedziecie doliną wiatraków :D
| 08:07 czwartek, 15 września 2011 | linkuj pr0zak - to zgłoś się do tej firmy :) Na Youtubie oglądałem filmy z ich transportów i robi to wrażenie

jelon85 - z tego co widać to jeden wiatrak będzie

bobiko - taaa... i z każdym siła wiatru rośnie, jeszcze z parę wiatraków i rower będzie można odłożyć na zawsze do piwnicy, albo jeździć tylko w jednym kierunku ;)

mogilniak - hehe, masz moje pełnomocnictwo do robienia zdjęć i liczę że dojedziesz i trafisz akurat na kulminacyjny moment ;)
mogilniak
| 21:11 środa, 14 września 2011 | linkuj Oj jutro trzeba chyba będzie tam podjechać. Ale cieniasy, że żurawia wzięli. U mnie we firmie pewnie dałoby się to ustawić ręcznie, sądząc po tym co ostatnio się przestawia :)
| 21:07 środa, 14 września 2011 | linkuj duzo tych wiatrakow w tym regionie przybywa..
| 20:13 środa, 14 września 2011 | linkuj Heh widzę, że nadzorujesz całą budowę! Ile będzie stawianych tych wiatraków?
pr0zak
| 19:57 środa, 14 września 2011 | linkuj Kurde jak ja bym chciał takim gabarytem jeździć :D :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miest