Wyprawa "Alpy austriackie" - dzień 4/7

Środa, 27 lipca 2011 | dodano: 03.08.2011

Alpy austriackie - dzień 4/7

Poranek wita nas przepiękną słoneczną pogodą, a to jest w sumie najważniejszy dzień wyprawy, gdyż zajeżdżamy najbliżej w najwyższe partie austriackich Alp, więc widoki będą przecudne... i takie były...

W planach był wjazd na najwyższą przełęcz Austrii - Hochtor. Jednak dzisiaj nadal nie czuję się najlepiej kondycyjnie i niestety wraz z Łukaszem rezygnujemy z tej opcji wybierając relaks nad jeziorem Zell am See. Zdobycia Hochtoru podejmuje się jedynie Piotr. Przed marketem w Taxenbach rozdzielamy się więc i każdy jedzie swoje. Są to najdalsze okolice naszej wyprawy.

Widoki przy tej pogodzie są wprost powalające.

Jezioro Zell am See także robi niesamowite wrażnie przy takiej pogodzie

Rozkładam się na trawce, zażywam kąpieli w jeziorze oraz w promieniach słońca, zjadam specjały z plecaka i czuję jak kryzys mija i odzyskuję siły.

Niestety na Hochtor już za późno, okrążam więc z 2 razy jezioro i wraz z Łukaszem udajemy się do Fusch, gdzie na przystanku czekamy na zjazd twardziela Piotra, któremu udało się zdobyć Hochtor.

Wymieniamy się wrażeniami i ruszamy w drogę powrotną... z namiotami rozbijamy się w tym samym miejscu co wczoraj.