Wyprawa "Alpy austriackie" - dzień 3/7

Wtorek, 26 lipca 2011 | dodano: 02.08.2011

Alpy austriackie - dzień 3/7

Standardowo o 6 rano pobudka, zimno że ciężko się ze śpiwora wygramolić, w nocy znowu padało.

W Bad Ischl robimy zakupy w markecie i ruszamy w kierunku Hallstatter See. Jedziemy drogą rowerową dookoła jeziora. Jeden odcinek jest niesamowity, gdyż droga powieszona jest na stromych ścianach gór zaraz nad jeziorem. Jest i most wiszący.

Widoki też są cudowne - po przeciwnej stronie widać miasteczko Hallstatt do którego zmierzamy.

Docieramy w końcu do miasteczka Hallstatt, które jest przeurocze - kolorowe domki powciskane na stokach gór, wąskie uliczki robią niesamowite wrażenie.

Następnie odbijamy w lewo i czeka nas podjazd na przełęcz Pab Gshutt (969 m npm). Niby tylko 450 metrów przewyższenia, ale końcowy 2,5 km odcinek nieźle daje w kość. Później czeka nas długi zjazd, a każdy zakręt to nowe widoki.

Masyw Tennengebirge ze szczytem Bleikogel (2411 m npm)

Wieczorem znowu są problemy ze znalezieniem miejsca na nocleg i ogólnie dopada nas jakiś kryzys - czuję się strasznie zmęczony, ledwo kontaktuję i nie mamy wizji jak tu zorganizować jutrzejszy dzień żeby się wyrobić z czasem.
Nocleg w końcu udaje się znaleźć i wizja jutra też się zrodziła.

Trasa na mapie:

Kategoria Austria 2011, Zagranica

Gość | 07:42 czwartek, 1 listopada 2012 | linkuj Byłam w tych rejonach w tym roku z cyklotrampem - wyjazd Salzkammergut. Tak mi się tam spodobało,iż w następnym roku planuję tam pojechać ze znajomymi. Trasy są świetnie oznaczone, różny poziom ich trudności - każdy znajdzie coś dla siebie.
| 12:53 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj bobiko - podobno 3 dzień wyjazdu zawsze najgorszy jest ;)
pr0zak
| 22:47 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj oj tam jakie problemy z noclegiem :) po prostu trzeba było więcej czasu poświęcić na wyszukanie miejsca :P
| 19:15 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Ładne widoki
grzzych
| 16:40 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj coś pięknego...
polemar | 11:49 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Pozazdrościć wyprawy. Widoki i miejsca imponujące.
DaDasik
| 09:30 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Bez komentarza..... Brak słów..... :)
| 09:11 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Nie dziwie sie, ze dopadł kryzys bo musiał on być :).

Serpetynki, mosty, kostki brukowe, podjazdy.. masakra :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iazaw