Wyprawa "Alpy austriackie" - dzień 2/7

Poniedziałek, 25 lipca 2011 | dodano: 01.08.2011

Alpy austriackie - dzień 2/7

W Czechach wita nas zimny poranek, w nocy padało. Zbieramy obozowisko i przed 8 ruszamy w trasę... musimy dzisiaj dojechać do Alp. Widoki na południu Czech całkiem przyjemne dla oka...

Po paru kilometrach podjazdu przekraczamy granicę i wjeżdżamy do Austrii

Jedziemy pięknymi, pagórkowatymi terenami i w Assasch przekraczamy Dunaj, wzdłuż którego biegnie kilkusetkilometrowa ścieżka rowerowa... spotkać tam można spore ilości rowerzystów. Przez kilka kilometrów nasza droga biegnie naddunajską trasą...

Jedziemy dalej... przed Roitham w końcu naszym oczom w końcu pokazują się na horyzoncie Alpy...

Kawałek dalej trafiamy na piękny zespół wodospadów na rzece Traun.

Bliżej, bliżej, coraz bliżej... aż po 110 km naszym oczom w końcu ukazuje się miasto Gmunden położone nad jeziorem Traunsee

Jak tu pięknie... miejsce o którym marzyłem od 2 lat w końcu mogę oglądać na żywo.

Zamek Ort położony na wyspie jeziora Traunsee

Oczywiście nie mogło zabraknąć kąpieli w jeziorze Traunsee. Woda dosyć zimna, ale po tylu kilomerach taka kąpiel to sama przyjemność, chociaż inni turyści jakoś dziwnie się na nas patrzyli...

Powoli robi się wieczór więc czas na szukanie noclegu... ruszamy więc piękną trasą wzdłuż jeziora... widoki miodzio...

Mijamy miejscowość Ebensee i nadal nie idzie znaleźć nic odpowiedniego na rozbicie obozowiska. Na szczęście po dosyć długich poszukiwaniach udaje nam się znaleźć kawałek płaskiej łąki w otoczeniu gór

Trasa na mapie

Kategoria Austria 2011, Zagranica

| 12:52 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj bobiko - temat Alp przewijał się już od 2-3 lat, ale w końcu udało się plan zrealizować :)

robix75 - całkiem możliwe że w przyszłym roku lub za 2 lata pojawi się coś z tematyki azjatyckiej (Indie lub Chiny) lub afrykańskiej (Maroko)

memento - całość wyjazdu już opisana, można oglądać :)

pr0zak - hehe... co ja za to mogę że te drzwi tak zakamuflowali :P
pr0zak
| 22:49 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Szkoda ze nie ma zdjęć przebieralni w których nie ma drzwi hahaha :D
memento
| 09:11 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Super wyjazd.
Chętnie obejrzę zdjęcia z całej wyprawy.

Połamania szprych!
pozdrawiam
robix75
| 06:07 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Gratuluję realizacji marzeń !!! Jeszcze trochę i zaczniesz odwiedzać inne kontynenty na rowerowych wyprawach
| 22:24 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Właśnie, przypomniałem sobie zeszłoroczny komentarz o Alpach ;).

Cieszę się, ze spełniłeś marzenia :)
DaDasik
| 21:52 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Przepięknie!!!!
A ta Zorza Alpejska na ostatniom zdjęciu mnie powala, choć każde piękne :)
| 21:44 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Super widoki ...pozdro

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepr