Wyprawa "Alpy austriackie" - dzień 1/7

Niedziela, 24 lipca 2011 | dodano: 01.08.2011

Alpy austriackie - dzień 1/7

Po wielu godzinach przygotowań wsiadłem w pociąg i ruszyłem na podbój Austrii z wielkimi obawami. Na trzy dni przed wyjazdem zastanawialiśmy się nad odwołaniem wyjazdu ze względu na warunki pogodowe (wiadomości o kataklizmach w Czechach i Austrii), ale w końcu prognozy mówiły jedynie o przelotnych opadach więc gorzej już chyba nie będzie.
W Międzylesiu dosiada się w pociąg dwójka pozostałych towarzyszy wyprawy - Piotr "pr0zak" oraz Łukasz "Luuke". Przekraczamy granicę Polski i mkniemy dalej pociągami przez całe Czechy - trzeba przyznać że przez ten kraj całkiem wygodnie podróżuje się koleją. Po 6 szalonych, "parominutowych" przesiadkach na czeskie pociągi, docieramy przed godziną 22 do celu - Vyssi Brod klaster. Dalej polegamy tylko na swoich rowerach.

Stąd już tylko rzut beretem do Austrii, ale dzisiaj zostaniemy w Czechach. Wymęczeni całodzienną podróżą pociągami marzymy tylko o tym żeby położyć się spać. Wyjeżdżamy za miejscowość i w ciemnościach próbujemy znaleźć dogodne miejsce na rozbicie obozowiska. Znalazła się jakaś łączka, więc rozbijamy namioty i idziemy spać...

Kategoria Austria 2011, Zagranica

Orzeł | 18:14 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj No ładnie, ładnie. Też ostatnio byłem w tym samym miejscu w Pradze :D
| 19:28 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj pierwszy krótki wpisik i trzyma w napięciu, co będzie dalej:) zapowiada się ciekawie...
keramp
| 19:27 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Sebek... zwyczajowo buduje klimat i napięcie tu i tam ;)
Ehh pozazdrościć :(
Zdrówka
Aga
| 18:50 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj zapowiada się ciekawie, już się nie mogę doczekać kolejnego odcinka, chyba nie wyłączę "telewizora" do jutra ;-)
miciu22
| 18:45 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Szkoda, że jestem w takiej, a nie innej sytuacji, bo wyjazd zapowiadał się pięknie-.
| 14:46 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Pamietaj o podsumowaniu i podziel sie z Nami wiedza o przygotowaniach (niezbedne rzeczy, waga roweru itp). :)

No i ofkors.. witamy w wlkp :)
| 13:49 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj ...witam w kraju -czekam na fotki ....
matisliswider
| 12:04 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj No ładnie ładnie , czekam na więcej :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iepob