Test roweru przed wyprawą

Sobota, 23 lipca 2011 | dodano: 23.07.2011

Krótka przejażdżka testowa rowerem z załadowanym bagażem, a jutro żegnaj Polsko...

Najbliższe dni miną na rowerowej szwędacce po austriackich Alpach ...

nataliza
| 08:55 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj ... miło, że JUŻ JESTEŚ ... Cały i zdrowy wraz z nowym doświadczeniem :) który pozostał Tobie w pamięci...

...fajnie że są takie sprzęty jak aparat fotograficzny noo i internet :) ...dzięki niemu będziemy mogli zobaczyć namiastkę tego z czym Ty miałeś kontakt bezpośrednio :)

...dlatego jak się ogarniesz, to się nie obijaj i WSTAWIAJ FOTY :p ..................................................................................

Aga
| 06:11 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj na pewno nie łatwo było Ci wejść na bloga i napisać te słowa ;-)
cholera, urlop tak szybko zawsze mija :P
| 20:46 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj Wróciłem :) Wyprawa udana, zdjęcia są, widoczki również. Niebawem wszystko pojawi się na BSie :)
matisliswider
| 15:42 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj Sebek wracaj chcę od Ciebie licznik odkupic :P
Aga
| 18:51 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj No to będziesz miał widoczki i wycisk :-)
Wspaniałych przygód i wiatru w plecy! Ja już widzę te zdjęcia w Twoi wykonaniu...!!!!
Sam jedziesz?
kaeres123
| 13:05 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Marzą mi się Alpy od długiego czasu :)
| 21:24 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Nie pozostaje nic innego jak tylko pozazdrościć takiej wyprawy:) powodzenia!!!
| 17:59 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Łej no Sebek :)) czekamy ze relacją !
Dynio
| 16:20 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Zazdroszczę i powodzenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa degoo