Wyspy Kanaryjskie (Lanzarote) 5/13

• Sprzęt niemoj
Niedziela, 6 lutego 2011 | dodano: 18.02.2011

Wyspy Kanaryjskie (Lanzarote) - dzień 5/13

Dzisiaj jest najdłuższy odcinek więc ruszamy w trasę już o 8:30.

Po drodze jak zwykle towarzyszą nam krajobrazy wulkaniczne.

W poszukiwaniu ogrodu kaktusów...

W końcu znajdujemy ogród Jardín de Cactus w którym rośnie 1420 gatunków kaktusów.

Niektóre gatunki są naprawdę niesamowite

Tu tzw "fotele teściowej" ;)

Dalsza nasza trasa prowadziła pod górę na słynny punkt widokowy Mirador del Rio

Po drodze przejeżdżaliśmy przez zabawnie nazwaną miejscowość Ye

Po 10 kilometrach podjazdu dotarlismy w końcu na klify w Mirador del Rio.

Niesamowity widok na błękit oceanu i wyspę La Graciosa.

Ciekawe czy dałoby się zjechać na dół rowerem... na skróty :P

Po zjeździe do Hari dalsza nasza trasa miała prowadzić serpentynami przez góry, jednak większość naszej grupki nie czuła się na siłach pokonywać ten odcinek, więc pojechaliśmy inną drogą. Za Guatizą droga była już wszystkim znana więc rozdzieliliśmy się - nasza grupka pojechała płaską drogą do bazy, a ja z wielokrotną mistrzynią i medalistką Polski w kolarstwie górskim oraz zwyciężczynią wyścigów etapowych oraz najtrudniejszych rajdów przygodowych w kraju - Justyną F. ruszyłem drogą okrężną przez góry... dałem radę dotrzymać tempo mistrzyni i nawet się nie zmęczyłem :P

Trasa na mapie

Kategoria Wyspy Kanaryjskie 2011, Zagranica

| 07:22 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj siwiutki - relacja może będzie, jak któremuś z uczestników będzie chciało się napisać ;)
siwiutki
| 08:47 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Pozamiatałeś tą wycieczką. Nie będzie czasem relacji w bikeBoardzie?
| 06:59 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj vanhelsing - zdradzisz gdzie to lecisz, czy trzeba cierpliwie czekać na twój powrót :)
Jocker
| 22:55 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Wiesz jak wkurzyć ludzi w PL (: - u nas 15cm śniegu mróz i w ogóle ... - pozdrawiam, ładne tereny, hej
vanhelsing
| 22:04 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Lazurowo... :) Dobra, wkurzyłeś mnie takimi widokami, też sobie gdzieś polecę za parę dni :P
niradhara
| 21:44 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Widoki boskie :) Rozmarzyłam się ...

causeilovemybike
| 21:25 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Mistrzyni dawała ja ci fory! Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę! Te widoki!
Karolina | 21:25 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj brak mi słów i tchu..patrząc na te foty
rammzes
| 21:23 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Widok z klifu przecudny!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziktn