Wyspy Kanaryjskie (Lanzarote) 3/13

• Sprzęt niemoj
Piątek, 4 lutego 2011 | dodano: 15.02.2011

Wyspy Kanaryjskie (Lanzarote) - dzień 3/13

W trasę ruszamy o 9. Cel dzisiejszej wyprawy to plaże Papagayo. Dzielimy się na dwie grupy - grupa łatwiejsza jedzie asfaltem dookoła gór, grupa trudniejsza jedzie do celu przez góry

Początek szlaku przyjemny po klifach

Gdzieniegdzie rosną sobie roślinki

aż w końcu docieramy do gór... krajobraz robi się księżycowy...

chyba że odwrócimy się w stronę oceanu, wtedy oczom ukazują się okazałe klify po ścianach których biegnie nieraz ścieżka

Raz w górę, raz w dół

Sporo trzeba też prowadzić, gdyż zjazdy i podjazdy pełne są luźnych kamlotów i są zbyt strome na bezpieczną jazdę

Szlak jest kiepsko oznaczony więc co chwilę go gubimy i debatujemy nad mapą próbując rozszyfrować naszą pozycję

Przebijanie się przez część gór zajmuje nam 4 godziny i w końcu pojawia się druga strona wyspy, która pozawala nam lepiej zorientować się gdzie jesteśmy

ze względów czasowych zjeżdżamy bardzo fajnym zjazdem do asfaltu

i dalej już bezproblemowo asfaltem i szutrem docieramy do pięknych plaż Papagayo, gdzie zażywamy oceanicznych kąpieli

Powrót do bazy asfaltami przez Yaizę

Trasa na mapie

Kategoria Wyspy Kanaryjskie 2011, Zagranica

shem
| 23:43 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Niesamowita miejscówka do jeżdżenia na rowerze :-)
| 10:31 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj super wyprawa i bardzo ładne fotki / pozdrawiam.
| 07:12 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj niradhara - to fakt. Dłuższe przebywanie w tym surowym krajobrazie może być przygnębiające, ale jako krótka odskocznia od naszych krajobrazów jest super.
Maks
| 23:17 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Super wycieczka i fotki też ;)
vanhelsing
| 18:14 piątek, 18 lutego 2011 | linkuj Widoczki pierwsza klasa :)
niradhara
| 19:01 czwartek, 17 lutego 2011 | linkuj Niezwykle interesujący wypad, choć łyse góry robią na mnie nieco przygnębiające wrażenie. Dlatego zazdroszczę Ci odrobinę mniej niż inni ;)
kosma100
| 05:12 środa, 16 lutego 2011 | linkuj Whaw! Super widoki!
Też bym chciała tam być teraz ;-)
Pozdrawiam!
| 23:26 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj troche pagórkowato tam miałeś czyli to, co lubisz najbardziej ;-)
sikorski33
| 23:00 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Tacy to pożyją:) Świetne zdjęcia. Miłego kręcenia.
Pozdrawiam
Darecki
| 22:28 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Tylko pozazdrościć :-)
Miłego pedalenia.
miesny
| 21:44 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj hehe, na pewno dacie rade. Elektronika jest zbędna jak się nie śpieszy..
| 21:40 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Miesny - błądzenie to w sumie też fajna atrakcja, a GPSa miałem w sumie zabrać, ale doszedłem do wniosku że pewno będzie ktoś miał... niestety każdy chyba myślał tak jak ja :P
causeilovemybike
| 21:30 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj ŚWIETNE, GENIALNE, MEEEEEEGA ZDJĘCIA I WIDOKI!
miesny
| 21:30 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj swietna wyprawa i zdjecia, bede śledził dalej...
mógłby przydać sie Wam jakis rowerowy GPS typu Garmin Edge albo aplikacja na iphona (motionX), zdecydowanie mniej błądzenia

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo