Pożegnanie zimy

Poniedziałek, 31 stycznia 2011 | dodano: 31.01.2011

Ostatni zimowy wypad na rowerze. Za kilkadziesiąt godzin zmieniam klimat i będę rowerował w przyjemniejszych warunkach - słońce, +20*C i takie widoki

Będę jak wrócę, także proszę się nie martwić ;)

Aga
| 07:03 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj dawaj szybko póki nam ręce się nie odmrożą i jeszcze jesteśmy w stanie komputer odpalić :P:P :D
witam w domu! :)
| 00:15 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Wróciłem kilka godzin temu - było cudownie, 2 tygodnie słońca nonstop, widoki takie że kopara opada, tysiące zdjęć narobione, ponad pół tysiąca kilometrów na rowerze przejechane... teraz wszystko uporządkować i będą powoli pojawiać się wpisy z poszczególnych, rowerowych dni.
Keramp | 19:06 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj Fiu fiu chyba spory pożar tam być musi, tak długie gaszenie pragnienia brykania na rowerze fiu fiu. Będzie zapewne ekstra wpis, czekam z zapartym tchem ;) Zdrówka
Aga
| 13:48 środa, 2 lutego 2011 | linkuj no no chlopaki zasluzyliscie na te wyprawy skrupulatnym rowerowaniem :)
a takie obiboki jak ja zdychaja pod rowerem w wyrze z bolem jakby ktos na zywca gardlo podżynal :P

zycze Wam obu wiatru w plecy i wspanialej kolejnej przygody :)
| 09:51 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Karolina - Będzie na pewno fotorelacja - w końcu to wypad rowerowy :)
Karolina | 19:00 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj Ech...szczęściarzu Ty. Czekam na fotorelacje z niecierpliwością....
Przywieź mnie troszkę słońca :D
| 18:49 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj vanhelsing - No jak to gdzie, napisałem przecież - tam gdzie wieczne lato jest ;)
Jutro będę przejeżdżał pociągiem przez Twoje tereny.
vanhelsing
| 18:42 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj Osz Ty, gdzie to lecisz?
To ja nie będę gorszy i też się pochwalę, że pod koniec lutego również wybywam do ciepłych krajów :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas