Dookoła miasta

Sobota, 29 stycznia 2011 | dodano: 29.01.2011

Znowu oszukali... miało być słonecznie, a było szaro.

Napotkane stado saren

długo się ich widokiem nie nacieszyłem, bardzo nie lubią jak się im zdjęcia robi... wyciągnę aparat i zaraz uciekają...

Później znalazłem okazałą kałużę na polu i sobie trochę podriftowałem... męczące to...

Lód na kałuży dawał piękny koncert i efektownie pracował pod moim ciężarem co widać w końcówce filmu...

_

dziad
| 12:14 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj tak ty wyciągasz aparat a inni splówy ...u nas jest jeden taki co wpierw je dokarmia i przyzwyczaja do siebie ,że niby myśliwi to obrońcy przyrody ,a jak w kalendarzu jakaś tam data wystuka to złamas strzela im prosto w serce z czystym sumieniem, a ja się pytam czy taka sarna to się zna na kalendarzu
niradhara
| 10:45 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj A jednak nie zdążyły uciec przed Twoim obiektywem. Gratuluję refleksu :)
| 16:17 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Ja dzisiaj jadąc z Rzymu do Niedźwiad też napotkałem stadko saren, które bardzo szybko mi zwiały:) a co do pogody to rzeczywiście zapowiadali słońce a została szarość...
JPbike
| 14:49 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Właśnie - Poznaniaków też oszukali pogodowo.
| 14:14 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Nie wiem bo nie wpadłem - ale zapewne gdzieś pod kostki.
kundello21
| 13:43 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Sarenki super:)

A głęboka woda?;) bałbym sie moim czołgiem kręcić...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bohat