Na łyżwy... dokoła miasta...

Środa, 30 grudnia 2009 | dodano: 30.12.2009

Miałem jechać do Skorzęcina na plażę pojeździć na łyżwach, ale po wyjechaniu z domu stwierdziłem że za mocny wiatr wieje i nie chce mi się tak daleko jechać, więc pojechałam na dużą kałużę na polu, którą widziałem ostatnio w drodze do Skoja. Okazało się że jej rozmiar jest wystarczający do jazdy na łyżwach.
Pojeździłem z 1,5 godziny i następnie wskoczyłem na rower i objechałem wioski sąsiadujące z miastem w poszukiwaniu jeszcze większych kałuż.

No to mam bezpieczne lodowisko prawie pod nosem - 4 km od domu :)

Gwiazdy tańczą na lodzie ;)

Szymon | 08:21 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Sebek poszedłem w Twoje ślady i też wybrałem się (oczywiście rowerem) na łyżwy. Jeździłem na J. Chwałowskim (koło Wieńca). Super się śmigało!!!
| 07:54 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Aga - w prywatnym archiwum są zdjęcia co każdą sekundę... jednak sekundę później umknąłem z kadru... na lodzie nie leżałem :P

Karolina | 20:54 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj taaa...taki z Ciebie Gawron jak ze mnie zakonnica :D Jaskółka i koniec :)
Aga | 19:33 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj ta jaskółka jakby się miała zaraz wywalić ;D poproszę zdjęcia sekunde po sekundzie co było dalej hehehe ;-))
| 16:24 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Jaskółki już do ciepłych krajów odleciały... to jest "lot gawrona" ;)
jOzzy | 15:50 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Ta jaskółka trochę pogięta ;), ale też daję dychę.
Karolina | 15:44 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Ty to jestes aparat nie do podrobienia :D z każdej kałuży zrobisz użytek:)
Gwiazdy tańczą na lodzie powiadasz hmm...za te ptaszynke zwaną " jaskółką " daje Ci dychacza :D
niradhara
| 14:11 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Bezpieczne i darmowe ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa