Góry - sierpień 2009 (powrót do domu) - dzień 5/5

Sobota, 15 sierpnia 2009 | dodano: 15.08.2009

Trasa: Śrem - Kamieniec Ząbkowicki / kręcenie po Poznaniu

O 6 rano wyjechałem do Kamieńca Ząbkowickiego na pociąg.

W planach było dzisiaj zaliczenie Ślęży i Zalewu Mietkowskiego, ale niestety połączenie kolejowe na Dzierżoniów obsługiwał inny przewoźnik, więc odpuściłem sobie, zostawiając Masyw Ślęży na inny raz - dzisiaj zostaje tylko popatrzeć na ten "pagórek" z okna pociągu.

Pędzi pociąg, pędzi...

W Poznaniu miałem prawie 2 godziny czekania na pociąg więc pokręciłem się po centrum. Na Rynku ludzi pełno gdyż odbywa się akurat III Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku. Smaka mi narobili tymi potrawami że podjechałem do Picollo na smaczne spagetti bolognese.

Nieudane lądowanie na biustonoszu jakiegoś Alibaby ;)

Był też i pokaz wojskowego oddziału konnego

Przed 14 wskoczyłem w pociąg i w towarzystwie kilku rowerów, kilku sporych psów i wózków dziecięcych po ponad godzinie dotarłem do domu.