Witkowo

Poniedziałek, 6 lipca 2009 | dodano: 06.07.2009

Do Witkowa na drożdżówki od Glanca.

Prawie jak kanion Kolorado - niestety "prawie" robi wielką różnicę ;)

Jedni chodzą do lasu na grzyby, inni na jagody a ja na nakrętki ;) Masakra jaki mamy śmietnik przy drogach - te wszystkie konkursowe nakrętki zebrałem dzisiaj wzdłuż drogi w lesie - odcinek około 7 km. Tym sposobem za kody z nakrętek kolejne 10 złotowe doładowanie komórki wpadło i wzrosła szansa na wygranie wycieczki zagranicznej. Xboxa też już bym miał, ale ja głupi przypadkowo skasowałem smsa z wygraną i zwrotnym numerem, bo myślałem że znowu przyszła ta idiotyczna reklama o wygraniu Mercedesa. :/

| 18:10 środa, 8 lipca 2009 | linkuj bobiko - na żwirowni w Krzyżówce to jest.
| 11:33 środa, 8 lipca 2009 | linkuj Gdzie te kolorado jest ? :D
arroyo
| 13:09 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj Teraz z jazdą w lesie to jak z łowieniem ryb w jeziorze. Jak kiedyś można było wyłowić oponę od maluszka tak teraz można w lesie zakupy robić :)
orzel
| 00:22 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj Niedługo w lesie będzie można zbierać znaczki ;)
mogilniak
| 20:50 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj Dzisiaj wcinałem maliny i poziomki, zebrałem grzybka, ale na zbieranie nakrętek w lesie jakoś nie wpadłem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczer