Miasto

Środa, 8 lipca 2009 | dodano: 08.07.2009

Szaro, buro i ponuro. Wyjechałem przetestować nowe "kapcie" i mnie dopadł deszcz.

Dzisiaj dotarły nowe "kapcie" Rubeny. Opony tej firmy jakoś trudno dostać w Polsce, ale kilka dni temu pojawił się w necie sklep w którym są do kupienia wszystkie modele no i zakupiłem od dawna wypatrywane modele: na przód Rubena Acris 1,90, a na tył Rubena Blade 1,90.

| 07:20 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj kundello21 - nie polecam. Strasznie szybko guma znikała - po 4000 km nadawała się już na śmietnik, a zazwyczaj opony wytrzymują mi na 10000 km.
kundello21
| 17:16 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Wiem, że jestem górnikiem, ale chciałem zapytać o żywotność Rubeny Blade, bo właśnie taką kupiłem:) Właściwie do jazdy turystycznej.
Dynio
| 10:10 czwartek, 9 lipca 2009 | linkuj Dzięki mam je od 3 miesięcy i odczucia podobne.Na żadnych oponach tak dobrze mi się nie jeździło.Tyle że obie mam takie same.Pozdrowerek.
| 07:01 czwartek, 9 lipca 2009 | linkuj http://www.rowersport.pl/sklep/

Na mnie wstępnie dobre wrażenie zrobiła przednia opona - niesamowicie miękko i cicho się przemieszcza. Tylna opona też będzie dobra bo podobny bieżnik już miałem i byłem zadowolony.
Dynio
| 00:31 czwartek, 9 lipca 2009 | linkuj Mam te same opony bardzo jestem zadowolony.Jaki to sklep ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa denze