Z pracy... w deszczu

Niedziela, 28 czerwca 2015 | dodano: 28.06.2015

Wczorajsze prognozy przewidywały deszcz od rana i niestety się nie pomyliły.
Całą drogę z pracy przyszło wracać w deszczu efektem czego wróciłem do domu wymarznięty i cały przemoczony - ciekawe czy do jutra buty zdążą wyschnąć :/ Nie znoszę takiej pogody!!!
O dziwo mimo tak paskudnej pogody pobiłem rekord mijanych rowerzystów na tej trasie - przy stawach spotkałem nawet jakąś sakwiarską ekipę.

| 09:59 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj grigor86 - czy jak ryż nabierze aromatu to można go na obiad wykorzystać? ;)

maniek1981 - o tej metodzie z papierem to słyszałem i stosuję ją
| 21:09 niedziela, 28 czerwca 2015 | linkuj Patrz a u mnie dziś zero deszczu, mimo strasznych chmur. Ja mam też dobrą radę na suszenie butów - wsyp do środka ryż.
| 19:37 niedziela, 28 czerwca 2015 | linkuj Wyjmij wkładki i jeśli masz szary papier albo gazetę, ale typu Przemiany (nie lakierowana), to wypchaj buty. Papier zapobiegnie deformacji, odkształceniom oraz pochłonie trochę wilgoci. Co jakiś czas sprawdź jak wygląda papier - jak mokry, to wymień. Powinno pomóc :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obote