Chomiąża Szlachecka

Poniedziałek, 29 czerwca 2015 | dodano: 29.06.2015

O 15 ruszyłem w kierunku Gołąbek, zobaczyć czy zmontowali już pomosty na plaży. Po drodze skosztowałem trochę poziomek rosnących w lesie.
Na plaży istne pustki, ale pomosty i buda jest.

Zajechałem też na Jezioro Wieśniata, gdzie na polu namiotowym stał jeden namiot, a na "plaży" dwóch młodych wędkarzy próbowało złowić ryby.

Stwierdziłem, że jak aż tutaj zajechałem to lecę dalej "leśnostradą" na Gąsawkę i Chomiążę.

Zajeżdżam do Chomiąży Szlacheckiej i wspinam się po schodach na wzniesienie, na którym znajduje się kościółek i z którego roztacza się widok na tereny hotelowe Herbarium.

Siedząc na wzniesieniu na niebie zauważyłem dwa Fairchild A-10 Thunderbolt, które robiły ostre zwroty.

Pojechałem jeszcze na wzniesienie z którego jest fajny widok na kościółek w Chomiąży Szkacheckiej. Po drodze minąłem też znak drogowy informujący że do Krakowa mam 486 km.

W drodze powrotnej odwiedziłem jeszcze Dolinę Rzeki Gąsawki.Na bagnach rzeki Gąsawki

Tą wycieczką osiągnąłem równy 1000,00 km w miesiącu czerwcu - ale zbieg okoliczności.

| 21:10 środa, 1 lipca 2015 | linkuj Świetnie zagospodarowali ten teren w Chomiąży Szlacheckiej :)
| 09:59 wtorek, 30 czerwca 2015 | linkuj Arnoldzik - może to nie A-10, ale jedynie do tego samolotu mi sylwetka pasowała

jelon85 - na to wzniesienie z widokiem na kościółek dojedziesz podjeżdżając podjazdem który zaczyna się przy wjeździe do Herabrium i później na górze w asfalt w prawo - skręcając cały czas w prawo dojedzie się na plażę w Gąsawce.
| 06:22 wtorek, 30 czerwca 2015 | linkuj Nad Rogowem też krążyły te samoloty. Początkowo myślałem, że to Herkulesy, ale za szybko się przemieszczały i zupełnie inny głos silników.
Na to wzniesienie prowadzi jakaś polna droga czy trzeba wyjechać z wioski asfaltem w kierunku Obudna?
| 21:47 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Zazdroszczę Ci trochę tych okolic - wiesz że uwielbiam tamte fyrtle :-) Dobre kadry Sebek!
| 21:40 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Też myślałem o Chomiąży Szlacheckiej ostatnio. Chciałem myknąć tam w sobotę, ale miałem zbyt mało czasu i odpuściłem.
Arnoldzik | 20:53 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Ojeju ja myślałem, że A-10 to już nie latają chyba, że tylko w Ameryce :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niecn