Do pracy przez trójkąt OW

Sobota, 27 czerwca 2015 | dodano: 28.06.2015

Do pracy ruszyłem dużo wcześniej, mocno okrężną drogą odwiedzając trójkąt ośrodków wypoczynkowych - Skorzęcin, Przybrodzin, Powidz.

Na pierwszy ogień poszedł Skorzęcin gdzie życie wakacyjne w miarę kwitło jak na pochmurną pogodę - zapachy jedzenia roznosiły się takie że szybko się ewakuowałem, żeby zbytnio nie zgłodnieć :P

Do Przybrodzina dojechałem przez mostek w Wylatkowie.

Po drodze mijam fioletowe pola kwitnącej fecelji błękitnej.

W Przybrodzinie senna atmosfera i ludzi bardzo mało. Ukończyli już deptak przy plaży, ale jeszcze nie robi zbytnio wrażenia bo za dużo zwykłej ziemi dookoła.

Nad Jeziorem Powidzkim w okolicach Kosewa odbywały się chyba jakieś regaty małych żaglówek.

Do Powidza dojechałem singlem przy torach wąskotorówki. W Powidzu również senna atmosfera i bardzo spokojnie. Przejechałem bulwarem na drugą plażę i ruszyłem do Gniezna po drodze robiąc postój na herbatę w Niechanowie.

| 09:57 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj grigor86 - a czemu akurat tam to sieją? U mnie w bliskiej okolicy tego się nie spotyka.
| 21:14 niedziela, 28 czerwca 2015 | linkuj Facelię sieje się na poplon, ale także jako źródło nektaru dla pszczół, jestem synem rolnika :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pobie