Jest źle - rowerowy sezon 2008 uważam u siebie za zamknięty.

Wtorek, 23 września 2008 | dodano: 23.09.2008

Jest źle - rowerowy sezon 2008 uważam u siebie za zamknięty.
Byłem dziś u ortopedy i niestety kości nie chcą się ułożyć tak jak trzeba w związku z czym czeka mnie operacja. :( I z tego co powiedział lekarz okres leczenia zamiast kilka tygodni będzie trwał kilka miesięcy (w najlepszym wypadku 3 miechy). Normalnie katastrofa!!! Nie wiem jak taki długi okres przetrzymam, ale jak ktoś ma jakąś magiczną pałkę która po przywaleniu w głowę powoduje że traci się przytomność na 3 miesiące to z chęcią z niej skorzystam.

Także uważajcie na siebie, zakładajcie kaski bo niestety grawitacja może dać o sobie znać w najmniej niespodziewanym momencie i zrąbać kilka miesięcy życia. Czego oczywiście nikomu nie życzę!

nowygorszyja | 21:30 niedziela, 5 października 2008 | linkuj Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i na rowerowe szlaki. Inni dają rade to i ty się podniesiesz :)
QRT30 | 14:48 niedziela, 5 października 2008 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia. 3 miesiące - masakra, ja w tamtym roku miesiąc byłem połamany a i tak miałem podobno strasznego farta bo kość łódeczkowa zrasta się paskudnie.
tatanka
| 23:11 sobota, 4 października 2008 | linkuj Biedaku ...:(
cóż to jest za rok - znajomi moi się łamią...
a ja nic nie wiedziałam o Twoim połamaniu - Agenciara mi szepnęła
oby nie trzeba było Ci nic kombinować w plerach
jedyna pociecha w tym całym ambarasie że nie ma upałów ale w sumie cóz to za pociecha taka sobie w gruncie rzeczy
wszystkiego dobrego Tobie i Twoim kościom....wpisuj co czasem tutaj o postepach rehabilitacji...
pozdrawiam serdecznie
anka tatanka

Mlynarz
| 19:37 środa, 1 października 2008 | linkuj Życzę Ci żeby czas rehabilitacji szybko zleciał!
Wróć do zdrowia i znów trzaskaj swoje trasy!
Kolejne rekordy czekają. :)

Pozdrawiam!
beny | 13:55 wtorek, 30 września 2008 | linkuj no to dobrze ,ze może nie będzie operacji.A rower jak tam coś sie stało z nim

pozdrower
| 11:35 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Yaman - jazdy rowerem się na szczęście nie zapomina, ale tyłek o siodełku lubi sobie zapomnieć ;)

glisek - No właśnie słyszałem że śmigasz rowerem. A spotkaliśmy się kiedyś na trasie? Bo w sumie nie mam pojęcia czy na Miatach to Ciebie mijałem jak fociłeś czy nie Ciebie.

Dzięki wielkie wszystkim Bikestatowiczom oraz innym osobom za pomoc wsparcie i życzenie szybkiego powrotu. Pojawiło się trochę nadzieji na to że może operacja nie będzie potrzebna - kontaktowałem się z innym lekarzem i podobno idzie to naprawić bez operacji.

glisek | 20:17 wtorek, 23 września 2008 | linkuj Sebek, wyrazy współczucia. Zrastaj się szybko, ja w tym czasie będę nabierał formy, to może kiedy się razem gdzie przejedziemy.
Aga
| 18:09 wtorek, 23 września 2008 | linkuj 1 kundel a tyle dni wyciętych z rowerowania....
ale wszyscy tutaj BikeStatowicze życza Tobie szybkiego powrotu do zdrowia i wiedz że jesteśmy z Tobą :-)
Na pewno jak dojdziesz już do siebie (a ogromnie wieżymy w to, że będzie to szybciej niż wszystek lekaże zakładają :D) będziesz miał dużo werwy do rowerowania..... :) Jeszcze się swoje najeździsz!!!! :)
Trzymaj się! :)
MARECKY
| 17:30 wtorek, 23 września 2008 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia i jeżdżenia życzę.
JPbike
| 17:30 wtorek, 23 września 2008 | linkuj Oj ... :-(
Współczuje i szybciutkiego powrotu do sprawności :-)
Yaman
| 14:58 wtorek, 23 września 2008 | linkuj Kurcze, wredne zwierzo. Tak fajnie było czytać twoje komentarze...Rozumiem cię, bo gdybym ja miał nagle zrezygnować ze sprzętu na tak długi cza, to byłaby załamka maksymalna. Trzymaj się!!I pamiętaj - jazdy rowerem się nie zapomina :)
klosiu
| 14:07 wtorek, 23 września 2008 | linkuj Wspolczuje i jak najszybszego powrotu do zdrowia zycze.
kundello21
| 14:04 wtorek, 23 września 2008 | linkuj :/:/ Wspólczuje. Te kości tak mają. Możesz zamówić sobie rowerek treningowy by nie wypaść z formy, ale pocenie się z gipsem nie jest zbyt przyjemne.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slnie