Polowanie na żwirowni + spotkanie z BOLTami

Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

Najpierw dookoła Jeziora Kruchowskiego. Później na starą żwirownię, gdzie przypadkiem okazało się że odbywa się polowanie, więc stwierdziłem że nie ma co się tutaj kręcić. Parę strzałów padło, ale w przeciwnym kierunku... gorąco mi się zrobiło jak wyjeżdżałem ze żwirowni, gdyż sarny się przemieściły i znalazłem się między sarnami i myśliwymi - cały czas powtarzałem sobie że mnie widzą i nie będę musiał śrutu z tyłka wyciągać :P

W Pasiece trafiłem na BOLTowców, więc dołączyłem się do nich i potowarzyszyłem im do końca treningu.

| 16:41 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj bobiko - nie było

marcingt - raz po raz ktoś się pojawi rowerem, ale ogólnie to sporo tam osób jeździ rekreacyjnie rowerami - jak jechaliśmy ekipą do Kruszwicy to BOLTowcy robili rajd rowerowy do Gąsawki.
| 18:16 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Świder biegł, ale w okolicy żwirowni zniknął z niewiadomych dotąd przyczyn :-)
| 17:49 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Czyli pewno przedwczoraj też rozstawiali się w polu myśliwi. Widzę, że u BOLTowców też nie brakuje rowerzystów :)
| 16:32 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Matiego nie było? :P
| 16:29 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj No to miałeś szczęście.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ksree