Skorzęcin... z Anetką

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 | dodano: 06.01.2014

Dzisiaj miało być moje pierwsze w życiu morsowanie, ale z uwagi na to że jakieś niewielkie przeziębienie mnie złapało to sobie kąpiel w jeziorze odpuściłem.

Anetka chciała pojechać na jakąś wycieczkę rowerową, więc pojechaliśmy... do Skorzęcina przez lasy zrobić sobie piknik na molo :P Była ciepła herbatka, kurczak z chlebem, placki i cukierki... :)

Jak na styczeń to ludzi w Skoju było dzisiaj naprawdę sporo... wszystko za sprawą słonecznej pogody (aż 8*C, ale niestety trochę wietrznie)
Rowerem nad jeziorem

Powrót do domu przez Ćwierdzin

Monica
| 13:26 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj Bardzo ładne fotki ;-)
| 19:21 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Myślałem, że na pierwszym zdjęciu to foki, a to tylko wróble....ale i tak ładne :-)
| 18:04 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Hehe, miałem przeczucie, ze ktoś w tym skoju jest ;) to pognałem na Powidz ;P
| 17:25 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Ale zamiast Ciebie to wróbelki zażywają kąpieli.
Werka | 17:06 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj a mnie też kiedyś zabierzecie na wycieczkę?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stkim