Gaj, Duszno

Piątek, 3 stycznia 2014 | dodano: 03.01.2014

Najpierw pojechałem do Gaju poszwędać się po pagórkach południowego brzegu Jeziora Ostrowickiego. Tam mnie naszło na ognisko, więc jak pomyślałem tak zrobiłem - udało się za pierwszym razem (szkoda że nie miałem ze sobą żadnych kiełbasek).

Będąc pod domem zadzwonił telefon - okazało się że w mojej okolicy jest niezmordowana bikestatowa ekipa z Gniezna i wybierają się do Duszna. Ugadaliśmy się więc na spotkanie za Kierzkowem i dalej już razem do Duszna.

| 20:34 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj jerzyp1956 - jakbym wiedział, że jedziecie w moim kierunku to bym dał znać :P

grigor86 - swoją to lepiej na czarną godzinę zostawić ;)

jelon85 - trzeba kiedyś ugadać się całą grupą i zrobić ognisko
| 19:25 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Ale narobiłeś ochoty na kiełbachę z ogniska! :D
| 19:01 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Trzeba było swoją parówę usmażyć :-)
| 17:12 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Jak byś zadzwonił że ognisko rozpaliłeś to kiełbacha by się znalazła.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda