Dookoła miasta

Środa, 9 października 2013 | dodano: 09.10.2013

Tyle telewizji dzisiaj do mojej mieściny się zjechało że postanowiłem częściowo wymienić napęd. Ogólnie w tym okresie nigdy tego nie robiłem, ale poprzedni do końca zimy chyba nie dotrwa (swoją drogą Connex 808 wypadł kiepsko jak na to ile trzeba za niego zapłacić), a z szajsowatym łańcuchem Taya trzeba coś zrobić. No to kupiłem do niego na Allegro tanio używaną kasetę która wygląda jak nowa i można jeździć przez całą jesień i zimię.

| 15:03 czwartek, 10 października 2013 | linkuj kundello21 - w sumie stosunek cena/trwałość nie jest najgorszy, ale trzeba byłoby zastosować rotację łańcuchów.

jelon85 - afera w służbie zdrowia, bo Pan zmarł przed ośrodkiem zdrowia.
| 18:22 środa, 9 października 2013 | linkuj A co tam nawywijali w Trzemesznie, że telewizja zawitała?
Mnie niestety też czeka wymiana tylnej kasety. Jak ostatnio zobaczyłem zjechany do zera ostatni bieg to zdziwiłem się, że to mnie jeszcze jakoś wozi:/
| 17:24 środa, 9 października 2013 | linkuj Byle śmigało :-)
kundello21
| 13:26 środa, 9 października 2013 | linkuj Taya nie jest najlepszy, ale za to taniocha i jakis czas można śmigac

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobie