Skorzęcin

Wtorek, 8 października 2013 | dodano: 08.10.2013

Piękna złota jesień się zaczyna, więc wybrałem się do Skorzęcina.

Dojazd przez Gaj i dalej lasami, gdzie pierwszy raz w mojej okolicy natknąłem się na daniela, a raczej danielową ;) Nie zauważyła mnie więc zacząłem podchody... niestety skradam się jak słoń pośród porcelany, więc dosyć szybko zostałem zlokalizowany i tyle było z podchodów.

Dobrze, że chociaż tego udało mi się podejść na centymetry

W Skorzęcinie atmosfera wymarłego miasteczka. Lato trwa zdecydowanie za krótko :(

Pokręciłem się po zakątkach ośrodka

Powrót przez lasy w kierunku Ostrowitego. Jak zwykle grzyby to tylko niejadalne potrafię odnaleźć.

W Ostrowitym powstało bardzo fajne graffiti na murze

| 06:21 środa, 9 października 2013 | linkuj jelon85 - tylko zoom mi w tym pomógł i to że się jeszcze nie skradałem :P

Znawca Grzybowy - dobrze wiedzieć ;)

romulus83 - w kilku miejscach trafiają się takie barwne drzewa.
romulus83
| 21:02 wtorek, 8 października 2013 | linkuj Piękne wybarwione drzewa są w tym Skorzęcinie. :)
Znawca Grzybowy | 20:39 wtorek, 8 października 2013 | linkuj Wszystkie grzyby są jadalne a niektóre tylko raz ;)
| 15:31 wtorek, 8 października 2013 | linkuj Sebek, ale rymowanka ułożyła Ci się dzisiaj w opisie:D
Pomimo, że hałasowałeś i tak ładnie uchwyciłeś w kadrze danielową:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr