Duszno, Niechanowo

Sobota, 7 września 2013 | dodano: 09.09.2013

Po domowych porządkach ruszyliśmy z Anetką na Wał Wydartowski. Żeby nie było za łatwo, wjazd zapiaszczonymi drogami polnymi od strony Folusza.
Tam trochę stresu było, gdyż w naszą stronę zmierzało jakieś bydle na czterech łapach. Na szczęście okazało się że "puchata kuleczka" ma przyjacielskie zamiary

Docieramy do wieży widokowej w Dusznie

a tam okazuje się że ma miejsce jakiś mini zlot rowerowy rowerzystów z Gniezna (widziałem chyba tam kolegę Artura, który ani mnie nie rozpoznał, ani ja jego) :P

krowy mają natomiast mini zlot na łące

Powrót do Trzemeszna normalną drogą z kawałkiem slalomu po polu ściętej kukurydzy

Po obiedzie lans na trzemeszeńskim skwerze z dodatkowym objadaniem się lodami i pączkami. Posileni ruszyliśmy do Niechanowa, gdzie pożegnałem się z Anetką i już sam wróciłem do domu.

romulus83
| 21:00 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Ja pamiętam rozmyte na zjazdach drogi od strony Folusza. :) A na początku Wydartowa obszczekały mnie dwa psy, z czego jeden słusznej postury. Dobrze, że mnie nie goniły. Na wybrukowanym, kamiennym podjeździe nie dał bym rady uciec.
| 17:12 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Panie Jurku, ten środek lata wcale nie jest tak przyjemny, teraz jest idealna pora do jazdy we wrześniu chyba...
anetkas
| 15:19 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Z Twoich opisów wynika, że mamy system pół godziny jazdy / godzina jedzenia :D
| 14:59 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj We wrześniu więcej rowerzystów niż w środku lata

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzien