Dolina Rzeki Gąsawki

Niedziela, 30 czerwca 2013 | dodano: 30.06.2013

Postanowiłem przejechać się do Gąsawki zobaczyć dokąd zrobili nowy asfalt i jakie prace poczyniono w samej dolinie. Zimno jakby była jesień.

Ojjj powodzi się... ponad 10 km równiutkiego asfaltu do Gąsawki przez las, na drodze gdzie nie jeżdżą prawie żadne samochody. Mimo wszystko dobry ruch dla turystyki i rekreacji - idealne miejsce na rolki, szosowców lub dla niedzielnych rowerzystów.

Łabędź w Dolinie Rzeki Gąsawki

Trochę się tu pozmieniło - doszło kilka miejsc gdzie woda jest spiętrzana - na tych mini zaporach drewnianych można poćwiczyć równowagę, albo np. wpaść do wody ;)

Nad Jeziorem Oćwieka

Powrót znowu pięknym asfaltem przez las z postojem na jagody i poziomki

Nad jeziorem w Gołąbkach o dziwo sezon nie rozpoczęty - na plaży nic się nie dzieje, ani nie stoi żadna buda. Może w tym roku będzie bez?

W Jastrzębowie dochodzi do przypadkowego spotkania z ekipą z Gniezna. Pan Jurek, Marcin i Mateusz towarzyszą mi do Trzemeszna, a ja im do Miat ;)

I tym sposobem na koniec czerwca dystans roczny przekroczył już/dopiero 4000 km, a w miesiącu czerwcu fuksem udało złamać się tysiaka.

| 10:18 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Ostatnio, jak byłem w Dolinie Gąsawki też tam pływał sobie jeden łabędź. Pewnie ma ten stawek na własność i pilnuje żeby nikt tam nie pływał więcej:D
Asfalt w lesie lepszy niż na drodze ekspresowej:D
| 09:29 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Za dużo smakołyków nie ma, ale coś tam idzie wrzucić na ruszt i podelektować się smakiem runa leśnego :P
| 19:54 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Nie wiedziałem, że w lesie już takie smakołyki czekają na zabłąkanych rowerzystów ;) Asfalt do Gąsawki pierwsza klasa.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orowm