Z pracy / Wał Wydartowski nocą w świetle super księżyca

Sobota, 22 czerwca 2013 | dodano: 23.06.2013

Wieczorem rowerem z pracy. Wjeżdżam do Trzemeszna, a tu pędzi z przeciwka trójka rowerzystów - jak się okazało to Pan Jurek, Marcin i Dawid, wracali z trzycyfrowej "przejażdżki" nad jezioro. Pogadaliśmy dłuższą chwilę i do domu.

Po przejrzeniu prognoz pogody stwierdziłem, że mimo że mi się nie chce to trzeba iść na rower, na nocne śmiganie, gdyż kolejne noce mogą nie być już takie ładne, a dodatkowo świeci super księżyc, który dzisiejszej nocy jest w perygeum.

Oczywiście pojechałem na Wał Wydartowski. Najpierw na wieżę widokową, gdzie o dziwo byłem sam. Widoki przy super księżycu znośne - wolę jednak jak jest bardziej ciemno i widać miliony gwiazd na niebie.

Później terenowo Wałem Wydartowskim ruszyłem w kierunku Lubinia...

z nadzieją na uchwycenie fajnego widoku "jezioro + księżyc z wzniesienia", ale niestety księżyc robił mi dzisiaj psikusy i ustawiał się nie w tym miejscu gdzie go chciałem widzieć. Trzy razy mnie tak dzisiaj przerobił :/

Powrót krajową 15, która o tej godzinie była prawie pusta.

Na koniec jeszcze rundka po Trzemesznie i w domu pojawiłem się około 1.

Kategoria Inne ciekawe

| 13:48 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj Niebo wyjątkowo jasne przez ten Super Księżyc.
| 11:56 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj Tak zajebiście wczoraj świeciło, ze grzechem było nie jechać rowerem. Tak myślę, zeby dziś wyskoczyć na punkt widokowy w Żerkowie ale niestety księzyc nie bedzie tak super widoczny
| 10:34 niedziela, 23 czerwca 2013 | linkuj A jednak wyjechałeś na nocną jazdę.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieral