Gołąbki / Wyrobki przez Wał Wydartowski

Środa, 12 czerwca 2013 | dodano: 12.06.2013

Dzień miał wyglądać inaczej - miałem być w 2-dniowej rowerowej trasie, ale że z różnych powodów nie wyszło to w południe pojechałem na Gołąbki popływać i polenić się w słońcu.

Nie zdążyłem wyjechać z miasta a tu okazało się że mam kolejne "jezioro" pod nosem... ;)

Na Gołąbkach co chwilę spotkania: najpierw przyjechał rowerem kolega z pracy - Marcin, a później przyjechali na rowerach BS'owcy - Jelon85 i Kamilld. Przyszła większa chmura, zrobiło się zimno na siedzenie w samych kąpielówkach, więc wróciłem do domu.

O godzinie 18 wybrałem się na Wyrobki odwiedzić kuzyna na budowie i zobaczyć co za cudo stawia.

Trasa biegła przez Wał Wydartowski

Za Dębnem zjechałem na ścieżki Wału Wydartowskiego, którymi nigdy nie jechałem.

Widokowo w tym miejscu niesamowicie, tym bardziej że słońce wszystko pięknie oświetlało.

Trasa na Gozdawę uszykowała dla mnie niespodzianki. Pierwsza przeprawa przez zalaną drogę.

Druga przeprawa trochę gorsza, znacznie rozleglejsza i na dodatek nie widać końca wielkiej kałuży. Bokami jakoś udało się przejść po krzakach.

Trzecia kałuża była trochę mniejsza niż dwie wcześniejsze więc postanowiłem spróbować przejechać - niestety w połowie drogi rower zatrzymał się w mule i lewą nogą wpadłem do wody. Takich przepraw trafiło się jeszcze kilka - nieźle musiało tutaj padać.

Po odwiedzinach, powrót znowu przez Wał Wydartowski, ale tym razem przez Izdby (przeprawy wodne były 3, ale lajtowe).

Jak jeździsz baranie ;)

Na wieżę widokową w Dusznie trafiłem 30 minut przed zachodem słońca, ale niestety na zachodzie pojawiły się chmury i zachodzące słońce skutecznie zasłoniły, więc dzisiaj nietypowa fota widokowa z wieży

i fota na zachód gdzieś z Wału Wydartowskiego

anetkas
| 21:31 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj No ładnie rower fruwa, prawie jak mój :P
| 21:48 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Muszę się w przyszłym tygodniu wybrać do Duszna, bo dawno w sumie nie byłem :) Ostatnia fota mega!
romulus83
| 19:14 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Odwiedziłem Duszno. Piękne miejsce. Polna droga z Niewolna do Wydartowa troszkę wypłukana. :)
kubolsky
| 06:14 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Sebek, po rzekach się nie jeździ! ;P
| 06:04 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj jelon85 - ulew jakiś szczególnych oststanio nie przypominam sobie, ale te kałuże mogły powstać od tego deszczu co w nocy z poniedziałku na wtorek padał - może w tym rejonie lało mocno
| 21:27 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Widzę, że jednak odwiedziłeś Duszno :)
W ostatnim czasie były jakieś ulewy, że tak pozalewane są drogi w tych terenach?
| 21:16 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Ładny numer z tym samochodem hehe.
| 20:58 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj No wypas zdjęcia :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lipan