Góry 2013: Góry Bardzkie (dzień 1/4)

Poniedziałek, 27 maja 2013 | dodano: 31.05.2013

Na szybki, 4-dniowy wypad w góry wybrał się ze mną kolega Marcin.

Dojazd na miejsce pociągiem. Początek trochę pechowy, gdyż ze względu na zepsucie się lokomotywy w Lesznie docieramy na miejsce z 2,5 godzinnym opóźnieniem, a prognozy przewidują deszcz wieczorem.

Po dojechaniu na kwaterę, szybkie ogarnięcie się i około godziny 15 ruszamy na podbój Gór Bardzkich.

Po jakiś 10 km zaczyna się terenowa wspinaczka

Po jakimś czasie docieramy do punktu widokowego na obrywie skalnym, gdzie roztacza się bardzo ładny widok na Bardo Śląskie.

Następnie szybki zjazd w dół do Barda

I po kilku kilometrach znowu wjeżdżamy w teren, gdzie czeka nas 15 km przeprawa przez góry.

Ciągle w górę, albo w dół. Zdobywamy m.in. Wilczaka (637 m npm), z którego jest bardzo stromy, techniczny zjazd.

Terenowa trasa przez góry, kończy się na wiszącym moście nad wykopem, gdzie na dole biegła kiedyś Kolej Sowiogórska.

Szybki zjazd asfaltem przez Srebrną Górę z prędkością dochodzącą do 60 km/h. Za Srebrną Górą możemy podziwiać piękne widoki na góry połączone z barwami rzepaku.

My się potworów nie boimy więc przez Potworów się przeprawimy :P

Przed 21 docieramy na kwaterę i o dziwo nie napotkaliśmy zapowiadanego deszczu.

Trasa na mapie:

_

Kategoria Góry

| 11:26 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Aga - góry mają w sobie magię :)

Pixon - też lubię te tereny. Z rowerem odwiedzam je już chyba 4 razy.

domingo - relacja w pełni już ukończona

jelon85 - no cóż, pogoda w Polsce to loteria.

anamaj - Witaj :) Nie było Ciebie widać na szlakach. Przez te dni jazdy po górach spotkaliśmy aż 2 rowerzystów.

Kajman - no proszę, to była okazja spotkać się znowu... mała coś ta Polska ;) Trekingiem chyba dałoby się wjechać od tej strony co my wjeżdżaliśmy.
Kajman
| 06:24 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj My tu stoimy od wtorku zalani deszczem. Też byliśmy pod krzyżem, ale nogami. Trekking tam nie ma szans:(
anamaj
| 10:06 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Witaj w moich stronach.
| 09:28 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Bardzo fajny pomysł na spędzenie kilku wolnych dni, szkoda, że pogoda Wam w pełni nie dopisała. Świetna fotorelacja!
domingo
| 08:14 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Fajnie zobaczyć moje strony. W tym roku ze względu na pogodę rzepak kwitnie już z miesiąc i jeszcze nie kończy. Czekam na dalszą relację z tego wyjazdu.
| 06:53 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Ładna wycieczka i super widoki.
Pixon
| 06:26 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Widzę, że Agenciara się odmłodziła i zmieniła nick :)
| 06:25 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Super są te pola rzepaku o tej porze roku. Lubię te tereny koło Kłodzka
Aga
| 06:14 piątek, 31 maja 2013 | linkuj :) góry góry ah te góry... świetna wycieczka!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpoto