Z pracy / Gołąbki

Sobota, 20 kwietnia 2013 | dodano: 20.04.2013

Rano zimnica taka się zrobiła, że w Lidlu kupiłem sobie koszulkę termoaktywną z długimi rękawami. Powrót rowerem z pracy do domu - mimo koszulki i wiatrówki zimny wiatr nadal dawał się we znaki.

Po obiedzie jeszcze raz na rower. Na Gołąbki poczytać książkę i przy okazji poopalać się trochę. Wlazłem nawet do kolan do wody i... dzisiaj na pewno nie popływam w jeziorze :P

Wiosna :)

Czy to żabi skrzek czy ikra ryb?

Wędkarz leśny ;) Grzyby nie brały ;)

| 22:08 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj achu - witamy serdecznie na naszych urokliwych ziemiach :) Mam nadzieję że dobrze Wam będzie się tu mieszkać. Okolice Gołąbek są bardzo fajne.
achu | 17:11 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Cześć,
obserwuję Twoj blog od dłuższego czasu i jestem pod wrażeniem pojezierza gnieźnienskiego. Wlaśnie kupilem stare gospodarstwo w Gołąbkach - jeszcze długo minie zanim tam zamieszkamy ale już dziś zapraszam na odpoczynek!!! Pozdrawiam,
Artur, Youghal, Irlandia.
| 19:30 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj marcingt - smakowało jak kurczak ;)

jerzyp1956 - machałem machałem aż krzesło połamałem ;)

mateuszp1999 - widzę że uważny jesteś na lekcjach biologii :) Dziękuję za rozwikłanie problemu :)
kubolsky
| 19:28 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Interesująca miejscówka do połowu. Wędka co prawda amatorska, ale krzesło w pełni pro! ;)
mateuszp1999
| 18:11 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj To na zdjęciu do skrzek.Ikra ma bardziej różowy lekko różowy kolor.Niedawno miałem o tym na biologii :>
| 17:58 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Sebek, machaj wędą to i ryby będą.
| 17:02 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Cóż za urocza lokalizacja do połowu ryb. To na 3 zdjęciu wygląda jak biały kawior :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo