2x Popielewo... na łyżwy / Huta Trzem... arktyczna wiosna

Sobota, 16 marca 2013 | dodano: 16.03.2013

Piękny, słoneczny dzień.

Postanowiłem przejechać się na wypłycenie do Popielewa zobaczyć jak wyglądają warunki na łyżwy. Okazało się że warunki są rewelacyjne - lód gładziutki, tylko 4 cm grubości, ale daje radę utrzymać moją masę chociaż trochę pęka... najwyżej jak wpadnę to max po pas.

Wróciłem do domu. Zapakowałem 3 skiby chleba z smalcem i łyżwy na bagażnik i znowu do Popielewa. W drodze coś mi odleciało od roweru... postanowiłem się cofnąć i sprawdzić co to... okazało się że to śruba od przedniego hamulca wyleciała. Hmmm - czyżby ktoś szykował na mnie zamach, bo nie mam pojęcia jak to mogło się odkręcić?

Na łyżwach spędziłem 2,5 godziny i w sumie jeździłbym dalej, ale lekko już zmęczony się czułem.

Skupisko ptaków na tafli lodu

Powrót do domu na obiad i regenerację sił.

Pod wieczór wyszedłem ponownie na rower. Warunki do jazdy przecudne... arktyczna wiosna :P

Hmmm... nie wiem czy dzisiaj taka widoczność rewelacyjna, ale pierwszy raz za Niewolnem udało mi się dostrzec wieżę widokową w Dusznie

Widok na Wał Wydartowski

Widok na Wał na zoomie - droga na punkt widokowy Firemana

Na bocznych drogach nawierzchnia lodowo-śniegowa

Na Hucie Trzemeszeńskiej trafiam na zachód słońca

Słońce zaszło, a na niebie pojawił się księżyc

Gdzieś na Pasiece z widokiem na trzemeszeńskie fabryki

Księżyc wlazł na drzewo

Po spektakularnych widokach, więc czas zbierać się do domu

Na koniec jeszcze małe zoo - zwierząt na wieczornym wypadzie spotkałem sporo

Gęś zbożowa pasąca się na śniegu :P

Gęsi zbożowe w locie

Saren spotkałem dzisiaj setki

Po zachodzie słońca za Pasieką trafiłem na przepiękny widok... żurawie na wzniesieniu

Po chwili doleciało jeszcze 5 sztuk i zaczęły się godowe koncerty.

Kategoria Inne ciekawe

| 07:26 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Super fotki ładny zwierzyniec z fotografowałeś ,chyba to już ostatnie zimowe jazdy na łyżwach i rowerem po śniegu.
jubilat2
| 00:10 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Łał! Jestem pełen podziwu...
| 23:35 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Super widoki na zdjęciach, czyli wypad udany :-)
| 22:02 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Widzę, że arktyczną wiosnę wykorzystałeś na 100%. Kto by się spodziewał, że o tej porze można by, jeszcze na łyżwach śmigać, i to po takim lodzie. Dzisiejsze fotki wymiatają!!!
| 21:07 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Gość - to już wszystko wiadomo :P

sąsiad - jak auto mrozów nie lubi mogę rower użyczyć - odpala nawet przy -25*C ;)
sąsiad ;) | 21:02 sobota, 16 marca 2013 | linkuj ja chce już wiosnę bo mój samochód mrozów nie lubi a ty mi tu o Arktyce - oj nie ładnie
| 20:31 sobota, 16 marca 2013 | linkuj bobiko - a jutro od rana -14 i piękne słońce jak dzisiaj :P

Gość - dziękuję za miłe słowa :)

Pietrek - dzięki za informację, całkowicie zapomniałem o tej komecie. Jutro mają być takie same dobre warunki to spróbuję się zaczaić na nią po zachodzie słońca. Chociaż podobno najlepiej widoczna będzie pod koniec marca - wtedy gołym okiem spokojnie będzie można ją obserwować.
| 20:29 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Widoczność faktycznie była dziś fenomenalna. Bardzo się zdziwiłem jak w drodze do Poznania, kawałek za Pobiedziskami było już widać komin elektrociepłowni.
anonimowy pietrek | 20:09 sobota, 16 marca 2013 | linkuj gdybyś uzył większego zoomu na godzinie 5 od księżyca uchwycił byś dość jasną kometę.fajne fotki pozdro;-)
Gość | 20:07 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Twoje zdjęcia mają to ''''''''coś''''''''
...coś co sprawia, że na serduchu robi się cieplej ;0)
Lubie tu zaglądać ...
Pozdrawiam ;0)
| 19:44 sobota, 16 marca 2013 | linkuj Arktyczna wiosna? wypluj to :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot