Kujawki... "ognisko" i zimne kiełbaski na ekipowe zakończenie sezonu

Sobota, 29 grudnia 2012 | dodano: 29.12.2012

W ramach "uroczystego" zakończenia sezonu rowerowego 2012, spotkaliśmy się okrojoną z różnych przyczyn grupką (Pan Jurek, Mateusz większy, Mateusz mniejszy i Ja) na Kujawkach, gdzie nad brzegiem Jeziora Wierzbiczańskiego postanowiliśmy zrobić ognisko, na którym usmażyć się miały kiełbaski.
Niestety mimo posiadania sporej ilości materiałów na rozpałkę, ogień na dłużej nie miał najmniejszego zamiaru się pojawić w związku z czym trzeba było zadowolić się kiełbasą na zimno i ogrzewać się herbatą z termosa (wniosek na przyszłość: jedziemy robić ognisko, bierzemy Bear Grylls'a)

Pojedli, popili, "ognisko" nadal nie ogrzewało, lód straszył dziwnymi odgłosami, więc trzeba było rozgrzać się inaczej... dosiedliśmy "konie" i ruszyliśmy w teren.

Pojechaliśmy dookoła Jeziora Wierzbiczany z zaliczeniem skarpy, z pięknym widokiem na jezioro

Na Kalinie ostatnia fota i każdy pojechał w swoją stronę.

| 13:29 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Z czego Bear Grylls dzwonił? Pewno słuchawkę z grzyba sobie zrobił :P
Jak widać Firemany są tak szkolone żeby ognia nie potrafili rozpalić
anetkas
| 23:42 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Jeśli chodzi o rozpalanie, to Sebek potrafi - i to bardzo dobrze :P
Kenhill
| 23:20 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Micor mi ostatnio te miejsca na Wierzbiczanach i Kalinie również pokazywał :D

No i miałem pisać, że Fireman a podpala :D Chyba, że ogień na samą myśl o Tobie gasł :D
| 11:57 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Kto by to widział, żeby fireman ogień rozniecał :D
| 11:43 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Następnym razem nie odpuszczę ogień musi być....he he
matisliswider
| 11:14 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Bear Grylls do mnie dzwonił i mówił że z nami nie jedzie ponieważ ma przebite koło ... I dodał że jeśli my sobie nie poradziliśmy to on już w ogóle :)
anamaj
| 07:05 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Widać, że fajna z was ekipa.
keramp
| 18:50 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Nad Babskimi w lesie też jest fajne miejsce na ognisko. Kto wie kto wie może kiedyś ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieupo