Wróciłem... jak tu zimno... po mieście

Czwartek, 27 września 2012 | dodano: 27.09.2012

Z rowerowej wycieczki po Bałkanach wróciłem!

Wyjazd się udał, pogoda dopisała, nakręcone ok. 580 km prawie cały czas po górach, widoki przecudne... w najbliższych dniach będzie trzeba sklecić jakąś fotorelację na Bikestata, ale zanim wszystko ogarnę to trochę potrwa.

Dziś tylko przejażdżka po mieście - raz dwa wróciłem bo stwierdziłem że jakoś za zimno jest.

| 13:52 sobota, 6 października 2012 | linkuj keramp - katarek i ból gardła był zaraz po powrocie, ale na opalanie kiepskie to miejsce - słońce na szczęście mizernie tam opalało
| 13:31 piątek, 28 września 2012 | linkuj ... no to czekam za fotkami.
keramp
| 06:38 piątek, 28 września 2012 | linkuj Oj pewno będzie katarek na powitanie albo i co innego weselszego ;) A tak swoją drogą hmm niezły patent na jesienna opaleniznę ,taki wyjazd. Normalnie zazdrość zjada :D Zdrówka
| 19:37 czwartek, 27 września 2012 | linkuj No jak sie bujało i podrywało południowe panny, to sie nie dziwota ze zimno
| 19:31 czwartek, 27 września 2012 | linkuj No niestety, ale u Nas już od kilku dni jesień trwa :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zanic