Jezioro Budzisławskie... z Mateuszem / Miasto

Czwartek, 30 sierpnia 2012 | dodano: 30.08.2012

Z Mateuszem nad jedno z najczystszych jezior - Jezioro Budzisławskie, ponurkować.

Sprzęt przyodziany,

więc można się zanurzać

Parę razy się opiłem wody ze śmiechu, wymarzłem więc trzeba pomałpować trochę i się rozgrzać. Na szczęście po wyjściu z wody wyszło w końcu słońce i konkretnie zaczęło grzać.

W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze Tręby Stare i z wiatrem powrót do domu.

W domu czekała paczka (w końcu dotarła) z świetną (podobno) lekturą rowerową. Będzie co poczytać w jesienne wieczory.

Wieczorem jeszcze raz na rower - krótka przejażdżka po mieście.

| 13:13 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Fajne fotki pod wodą
| 21:02 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Niezłe urozmaicenie wycieczki rowerowej!
| 20:05 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj matisliswider - niestety setki dziś nie będzie

marcingt - niee, to moja... ulubiona plaża. Mam nadzieję że zdążymy jeszcze w tym roku wybrać się ekipą nad to jezioro na nurkowanie.
| 19:59 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Moja ulubiona plaża ever :)
matisliswider
| 19:50 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj uuu- liczyłem że zrobisz setkę :) Wypad świetny :]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziej