Na wschód słońca... z Mateuszem / Dookoła miasta N... z Mateuszem

Poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | dodano: 06.08.2012

Wczesnym rankiem w towarzystwie Mateusza wyjazd nad Jezioro Malicz na polowanie na "wstające" słońce.

Broń uszykowana i naładowana - czekamy na "zwierza" (fot. Mateusz)

Przy okazji kilka strzałów w powietrze

Sknerus McKwacz pławiący się z złocie

Po kilkunastu minutach oczekiwań, pojawiła się "zwierzyna"

Mateusz szykuje się do strzału

Narobiliśmy za dużo hałasu i "zwierz" schował się za chmury.

Nowe klocki hamulcowe "spowalniacze"

Kilka dodatkowych zdjęć oraz 40 minut w time-lapse ze wschodu słońca można obejrzeć na poniższym klipie video (jakość HD)

Nocą ponownie na rower w towarzystwie Mateusza - objazd dookoła miasta.

| 13:27 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj Nasza Planeta jest the best!!!!
| 12:23 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Rewelacyjne fotki!!! Niczym afrykańskie klimaty:)
| 09:54 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Warto było wstać rano aby zobaczyć taki piękny wschód słońca.
Maks
| 08:35 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj No zdjęcia wymiatają ;)
| 07:29 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj maratonka - ale trafiłaś z tym umieszczeniem komentarza. Z kumplem obgadywaliśmy Twój biały rower... tzn. kumpel obgadywał bo ja nie do końca kojarzyłem kto to jest "maratonka" - teraz już wiem :P
maratonka
| 23:09 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Piękne zdjęcia! To one mnie tutaj przywiodły :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tekie