Jez. Budzisławskie, Ostrowo, Skorzęcin

Wtorek, 10 lipca 2012 | dodano: 10.07.2012

Nad jedno z najczystszych jezior w Polsce - Jezioro Budzisławskie, przetestować kamerę.

Okazałe dęby w Szydłówcu

Pamiętajmy wszyscy, aby karmić kosze!!!

Nad Jezioro Budzisławskie dojechałem w godzinkę. Rozłożyłem się na pasie startowym lotniska przy Boeningu i zanurzyłem się w krystalicznie czystej wodzie...

aby przetestować kamerę Kodak ZX3. W takiej czystej wodzie można pływać :) Z tego pławienia się powstał poniższy film.

Po kąpieli ruszyłem zobaczyć nad Jezioro Powidzkie w Anastazewie. Ludzi na polu namiotowym jak mrówków. W Ostrowie podjechałem pod wiatrak coś zjeść.

W kierunku Wylatkowa - mordęga po głębokich piachach. Obawiałem się też piachów za Wylatkowem, więc postanowiłem sprawdzić czy przejezdny jest skrót do Skorzęcina.

Okazało się że mostek jest odbudowany i można spokojnie przejechać na drugą stronę.

W Skorzęcinie ludzi trochę było. Pokręciłem się chwile po uliczkach i ruszyłem do domu.

A w domu zimne, troszkę dziwaczne, ale smaczne piwko i wyznaczenie trasy na jutrzejszą, dwudniową dłuuuuuugą wycieczkę rowerową. Szukajcie mnie na Ślęży i we Wrocławiu :P

| 20:02 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj jubilat2 - GoPro trochę zaporową cenę ma, a skrót polecam bo jest świetny.
jubilat2
| 19:58 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj Pierwsze słysze o tym skrócie do Skoja, muszę go wypróbować! Mi od dawna marzy się kamerka GoPro!
| 06:43 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj marcingt - mi się wydawało że Ciebie widziałem tego dnia w Ostrowie bo ktioś na takim rowerze jak Ty masz pomykał. Ten skrót do Skoja warto znać bo tamtejsze piachy potrafią "zabić" - koło tablicy z nazwą miejscowości skręca się w lewo na taką łączkę, przez którą idzie ścieżka i później jest mostek.

keramp - woda w Budzisłąwskim jest zdecydowanie czyściejsza niż w Powidzkim. Chociaż w Powidzkim też nie jest źle. Pęd powietrza niechg zrywa resztę - lepsze chłodzenie przynajmniej będzie :P

Kenhill - jakieś tam zawsze małe obawy są dlatego co jakiś czas lukałem w stronę rowera. Zresztą na plaży tylko mamuśki z dziećmi były, a rower mam zawsze spięty z plecakiem, że w razie czego złodziej nie odjedzie tylko będzie musiał nieść rower.

robix75 - pod wiatrakiem sielawy nie było tylko hamburger.
robix75
| 09:35 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj dobrze wiedzieć ,że "skrót" do skoja już działa :)
idealna wycieczka , pogoda dopisała , kąpiel na super plaży i pewnie sielawa pod wiatrakiem :)
Kenhill
| 16:37 środa, 11 lipca 2012 | linkuj Ciekawa akcja z tym koszem :D Nie bałeś się, że jak dasz nura ktoś Ci podwędzi rower?:D
| 21:11 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Filmik super nawet Skorzęcin zaliczyłeś
| 20:56 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Aż się nie chce wierzyć, że są jeszcze takie czyste jeziora. Okoń jak ładnie pozował w krótkim przedstawieniu podwodnego świata:D
keramp
| 19:02 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Sebek zobaczysz pęd powietrza na tym rowerze to ci zerwie resztę pokrycie, żartuję bo sama zazdrość przemawia :D
Widać sporą różnicę w wodzie z Powidzkiego a tej z Budzisławskiego?
Byłem w Anastazewie ale nigdy nie wnikałem w temacie jakość wody :D
Zdrówka
| 19:01 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Ja właśnie wczoraj też chciałem przejechać z Wylatkowa do Skoja, ale przypomniał mi się morderczy piach z którym miałem tam do czynienia z miesiąc temu (musiałem prowadzić rower). O tym skrócie nic nie wiedziałem, muszę zanotować :D Wody w Budzisławskim nie ma co komentować, bo jest ponadklasowa (kojarzy mi się z Jeziorami Plitvickimi w Chorwacji).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nanic